Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

oude fix?

Schrijver Johnda
Gast 
#1 | Geplaatst: 29 aug. 2006 14:48 
wou vandaag met dit k l o t e weer de white-wire-fix gaan uitvoeren. leek me heel simpel, alleen zag ik dat er al een keer aan de witte en blauwe draad was "geprutst". zat een zwarte tape om beide draden en waren vlak bij de connector doorgeknipt en gesoldeerd, maar wel weer aan dezelfde draden. waarschijnlijk is er al een keer die fix gedaan of uitgeprobeerd en later weer hersteld.

ik ga toch ook een poging wagen en wie weet. vind het wel vreemd dat het 2 dezelfde kleuren draden zijn die naar de stator gaan. witte met geel. neem aan dat dit zo hoort.

groet,

John

Schrijver Johnda
Gast 
#2 | Geplaatst: 29 aug. 2006 16:45 
nou, bij mij heet het dus white-wire-nix. precies gedaan zoals het moet, maar starten ho maar.
ook de bougiepunten staan precies op 0,5 mm afgesteld.
waarschijnlijk hebben ze deze white-wire-fix al eens toegepast totdat ie er mee op hield.
zal voor de zekerheid nu nog effe de waarde doormeten en dan ga ik het weer veranderen, want zo doet ie toch niks, helaas.

John

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 29 aug. 2006 20:26 
't zit niet mee John. TIjd voor plan B..

sterkte, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Arno Luierweert
Gast 
#4 | Geplaatst: 29 aug. 2006 21:53 | Aangepast door: Arno Luierweert 
Nieuwe bougies al geprobeerd bij andere mensen was dat het euvel en bij mij ook..

Groeten Arno

Schrijver Johnda
Gast 
#5 | Geplaatst: 29 aug. 2006 22:01 
ach, voor de prijs die ik betaald heb voor de CX lach ik nog steeds en rustig aan rijden gaat prima.
plan B? was dat nou weer?

ik was idd ook van plan om maar eens nieuwe bougies te gaan kopen, maar deze zien er ook nog goed uit. alleen als de stator niet goed meer is, dan zullen nieuwe bougies ook wel niet veel helpen, ben ik bang.

iig weet ik waarom de white-wire-fix bij mij niet werkt, want ik vroeg me al af waarom dat bij mij niet werkte.

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 oude fix?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 2 [ Ron, MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven