Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

dynamo onsteking

Schrijver hejo
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 31 aug. 2006 16:18 | Aangepast door: hejo 
hallo cx vrienden,heb een andere dynamo op de kop getikt,maar nu blijkt die van mij de dynamo en de onsteking bij elkaar op zit,weet iemand of ik dat kan veranderen naar het type war de onsteking los van de dynamo is,dus ik heb een onsteking met 1 cdi kastje en de andere dynamo komt van een motorfiets met 2 kastjes,ik kan de rest er wel bij krijgen,ook de kabelboom,dus zou het dan werken bij mij?

Schrijver mvdberg112
Gast 
#2 | Geplaatst: 1 sept. 2006 07:26 
Sorry, ik begrijp je niet goed. Ik begrijp dat je twee verschillende dynamo's hebt en iets wil verwisselen, maar omdat er geen duidelijk punten en hoofdletters in je bericht staan, kan ik het niet meer volgen.

Sorry. Zou je het nog eens met goede zinnen willen schrijven? Misschien kan ik je dan helpen.

Bednakt!

Schrijver Hans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 sept. 2006 09:02 | Aangepast door: Hans 
IK denk dat zijn CX een CDI ontsteking heeft met de ontstekingsspoelen op de stator.
En dat hij een andere stator op de kop heeft getikt van de transsistorontsteking.
Ja en die beiden zijn onderling niet uitwisselbaar.
Je kunt het uiteindelijk wel goed krijgen, maar dan zul je een hele boel incl. kabelboom moeten aanpassen/ombouwen.

Dus beter is op zoek te gaan naar een CDI stator of je eigen opnieuw te laten wikkelen bijv bij www.Sevior.nl.

P.S. dezelfde vraag heeft betrokkene ook al gesteld op 20 juli 2006. Hij kreeg toen van Marco Beckers hetzelfde antoord.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver hejo
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 1 sept. 2006 09:24 
ik wou dus van cdi naar een transitor onsteking,maar ik weet in tussen al van marco becker dat het mogelijk is,en dat ik het niet red om het weekend te kunnen rijden,snik snik,schijnt nog al een werk te zijn,maar mijn bericht was inderdaad niet zo duidelijk,sorry zal het volgendekeer beter doen -:))

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 dynamo onsteking

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven