Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

KETTING SPANNER

Schrijver hejo
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 2 sept. 2006 22:05 
hallo cx vrienden ,hier ben ik weer
mijn kettingspanner moet ik zelf met de hand stellen,kan ik daar ook zelf stellendeketting spanner op gooien,in verband dat ik er een transistor onsteking op zet,en in de achterkap zit geen gaatje om de spanner te stellen

Schrijver Anoniem
Gast 
#2 | Geplaatst: 2 sept. 2006 22:28 
Ik begrijp de vraag niet helemaal. Kun je voortaan in wat duidelijker nederlands zetten? Gewoon ff een punt aan het einde van de zin.

De bout voor de handmatige afstelling zit reacht op het motorblok, vlak bij het onderste van de cilinder.

De onstekings spoelen zitten op het klepje achterop het blok.

Overigens kun je GEEN automatisch spanner op een handmatige-spanner-blok zetten.

Hopelijk helpt dit.

Michael

Schrijver hejo
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 2 sept. 2006 22:37 
okee zal wat duidelijker zijn,waarom kan ik er geen automatisch spanner op zetten?.anders moet ik namelijk een gat boren waar de stelschroef zit.omdat ik er een andere onsteking op zet. moetik er ook de andere achterkant op zetten.en daar zat dus ook een automatisch spanner op.dus ik mis daat gaatje.ik hoop duidelijk te zijn,anders ga ik wel weer naar school.-:))

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 KETTING SPANNER

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven