Hallo allemaal,
aangezien m'n koppeling wat rammelt moet die komende winter maar eens uit elkaar. Om dat eens te oefenen heb ik m'n reserve blok maar eens gepakt om te oefenen.
Nu blijkt de centrale moer goed vast te zitten, en het speciaal gereedschapje van Honda heb ik niet. Een zelf gemaakt geval (uit brok ijzer) bleek te zacht, paste wel maar de tanden bogen gewoon om.
Als ik er eentje maak van een stukje pijp - heb ik nog niet, maar moet ook zacht staal zijn om te kunnen bewerken - werkt dat dan wel?
Of is er voor een redelijk bedrag iets te koop?
Alle tips welkom ! En ja, ik heb wel een beitel en een grote hamer, maar dat lijkt me niet de fraaiste methode :=)
Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰