Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Start motor

Schrijver voorbijganger
Gast 
#1 | Geplaatst: 10 okt. 2006 17:14 
Ik weet een Cx te koop met een kapotte startmotor, is dat een veel voorkomend probleem (startmotor?)

Uiteraard ga ik proberen die Cx voor een scherpe prijs richting Dokkum te krijgen (ik moet hem eerst zien) maar wat gaat me een startmotor kosten in euri's

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 10 okt. 2006 17:51 
Nee, is een normaal probleem, reken voor een start motor 50 euro. Deze is er makkelijk zelf in te zetten.
voor vragen Tel 0321 312336
Groetjes marco becker.
Zit je echt omhoog, ikheb ze nog wel op voorraad.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver voorbijganger
Gast 
#3 | Geplaatst: 10 okt. 2006 19:18 
Hoi Marco,

om hoog zit ik nog niet zoals gezegd ff de cx bewonderen en dan kijken of er een mooie startloze prijs van kan maken.

Mocht ik tot aanschaf overgaan dan nog beslissen of dat ie als donot gaat dienen of dat het een opknapper word.

Schrijver Marcel Gosselink
Gast 
#4 | Geplaatst: 11 okt. 2006 09:07 
Beste Voorbijganger,

Voordat je - uiteraard na aankoop - een andere startmotor gaat kopen: vaak doet het schoonmaken van de collector (daar waar de koolborstels contact maken) met een stukje staalwol wonderen. Bij mij in ieder geval wel. En het is een gemakkelijke ingreep.

Strkte met het aanschuiven, want ik neem aan dat je er wel eerst een eind mee gaat rijden. Trek tijdens de proefrit - als hij eenmaal warm is - een paar keer flink door. Problemen bij hoge toeren wil nog wel eesn voorkomen bij CX'en.

Succes Marcel

Schrijver voorbijganger
Gast 
#5 | Geplaatst: 11 okt. 2006 12:23 
Hoi marcel,

ik had inmiddels begrepen dat de hogere toeren en dynamo problemen konden zijn.
Ik ben benieuwd of tie aan te duwen is (de verkoper zegt van wel)

Iemand daar ervaring mee aanduwen?

Schrijver Bikermouse
Gast 
#6 | Geplaatst: 11 okt. 2006 13:13 
Is goed te doen, ik heb het zelf ook weleens moeten doen (met mn 65 kilo).
Gewoon een kwestie van in zn 2 zetten, koppeling in en vaart maken (en koppeling natuurlijk weer los ;).
Succes!

Joost

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Start motor

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven