Wat, die maak je toch zelf even.
Goed, neem bij passende inbus boutjes. boor daar door het midden met een boortje van 1 mm. Boutjes moeten wel lang genoeg zijn.
Zaag het koppie er van af en draai deze in de aanzuig buizen. doe er een contra moertje op. Sluit daar je slangetje op aan. En zie, het kost bijna niks.
Voor de kenner ga ik nog even verder.
Wil men zelf zijn balans meten in de carb's maak dan volgende:
Neem een plank vam 1.20 hoog of langer. Spijker daar in een U vorm een dun slangetje op. Laat de twee uiteinden van het slangetje aan de boven zijde van de plank komen en laat deze uiteinden lang genoeg om op de motorfiets aan te sluiten. Ja in de regel heb je dan een slangetje van 3 meter lang. Het midden punt van het slangetje zit nu op de plank onderaan midden in de U.
Vul het geheel met rode lampen olie. 3/4 deel van de U moet nu vol staan met lampen olie.
Als men nu de uit einden van het slangetje op de motorfiets aan sluit tussen de bijde carb's en de motor start, dan zal de olie naar de cilinder gaan waar de gas klep het meest gesloten is.
Begrijpen jullie het nog?
mocht er meer info voor nodig zijn, zal ik eens proberen daar een stukje over te schrijven met bij passende foto's
Ik hoor het wel groetjes marco becker.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html