Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

werkplaats handboek Silverwing

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver annod
Gast 
#1 | Geplaatst: 12 nov. 2006 13:57 | Aangepast door: annod 
Hallo,

Na lang speurwerk ben ik er op uit gekomen dat het verkrijgen van een werkplaats handboek voor de silverwing veelal oplichting is, ze vragen veel geld voor een zelfgebrand CDtje met een PDF bestandje erop, en daarom dat ik nu besloten heb dit ter beschikking te stellen.

Mensen die intresse hebben, kunnen me mailen en dan zorg ik er wel voor dat ze het PDF bestandje kunnen downloaden ergens..

Laat maar horen als je intresse hebt

Schrijver Dinges
Gast 
#2 | Geplaatst: 12 nov. 2006 17:52 
Ehm, heb wel interresse denk ik.
Maar eerst even een overweging. Zit er veel verschil in tov een cx handboek? Dat heb ik nl al en was een heel verhaal om uit te printen. Als het slechts op details verschilt, dan heb ik zoiets van laat maar zitten, zonde van het papier.

Wat niet wegneemt dat ik het initiatief toejuich. Ben blij dat er mensen bestaan die elkaar nog willen helpen zonder er zelf meteen miljonair van te willen worden.
Hulde aan dit forum en haar leden dus!

Schrijver Anoniem
Gast 
#3 | Geplaatst: 12 nov. 2006 17:55 
[i][/i]
concreet zitten er wel degelijk verschillen tussen de beide (CX/GL)
Alleen ik heb er niet het CX handboek naast dus kan niet zeggen wat precies.

Maar ook al eens aan gedacht om het als PDF te bewaren en alleen te printen als je het echt nodig hebt?
spaart een hele hoop tijd, papier en inkt
Tenminste zo doe ik het, als ik ergens aan ga werken print ik dat deel uit en de rest blijft lekker als PDF staan

Schrijver theojansen
Gast 
#4 | Geplaatst: 12 nov. 2006 18:15 
hallo Anno,
ik heb zeker interese.
zo krijg je steeds meer informatie en dat is altijd meegenomen.

theo

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 12 nov. 2006 18:20 | Aangepast door: ouwe_jan 
Ouwe_Jan wil ook wel een pdf je van jou
groeten ouwe-jan die het ook op de comp laat staan
E-mail adres is ouwe_jan@hondacx500.com
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver voorbijganger
Gast 
#6 | Geplaatst: 12 nov. 2006 19:30 
ff dit Ik weet niet wat jij oplichting noemt? dus wat jou normen en waarden in deze zijn.

Bedoel je mensen die er heel wat werk van gehad hebben om hun wphb in te scannen en het dan verkopen?

Bedoel je mensen die het zelf gekocht hebben en het doorverkopen?

Bedoel je mensen die wphb opkopen ze inscannen en dan doorverkopen?

Een werkplaatshandboek inscannen is een heel werk k weet niet of je het al eens gedaan hebt?

Juridisch gezien:
Een gekopieerd werkplaatshandboek verkopen of weggeven mag wettelijk gezien niet. Er zitten nl auteursrechten op.

Dat wilde ik ff opmerken.

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 12 nov. 2006 21:56 
Hee Voorbijganger, effe kalmpjes aan alsjeblieft. Ik vnidt het een goed idee. Er wor4dt inderdaad tegenwoordig veel te vaak teveel geld gevraagd voor dit soort dingen en ik vindt dat persoonlijk ook oplichterij. Als je zoiets inscanned met het doel om het te verkopen dan ben je al verkeerd bezig. Dit is een hobby en ook ik zou het gewoon voor de lol doen en mensen er een plezier mee doen. Ik ben zelf ook bezig om een werkplaatshandboek in te scannen en een ieder die daar wat van nodig heeft is meer dan welkom. We doen het tenslotte vor de lol en niet vor het geld me dunkt. Bovendien is het inderdaad wel illegaal om kopieen te verkopen maar dergelijek dingen weggeven daar zal geen haan over kraaien. hier in de UK zijn er verkopers die dit op CD verkopen waar inderdaad een oplichterij achter zit waar je niet vrolijk van wordt.

Annod: Ik heb het zelf niet nodig want ik heb het reeds maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die dit zeer goed kunnen gebruiken en jou daarvoor zeer dankbaar zullen zijn.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver annod
Gast 
#8 | Geplaatst: 12 nov. 2006 23:35 
Hee Voorbijganger, effe kalmpjes aan alsjeblieft. Ik vnidt het een goed idee. Er wor4dt inderdaad tegenwoordig veel te vaak teveel geld gevraagd voor dit soort dingen en ik vindt dat persoonlijk ook oplichterij. Als je zoiets inscanned met het doel om het te verkopen dan ben je al verkeerd bezig. Dit is een hobby en ook ik zou het gewoon voor de lol doen en mensen er een plezier mee doen. Ik ben zelf ook bezig om een werkplaatshandboek in te scannen en een ieder die daar wat van nodig heeft is meer dan welkom. We doen het tenslotte vor de lol en niet vor het geld me dunkt. Bovendien is het inderdaad wel illegaal om kopieen te verkopen maar dergelijek dingen weggeven daar zal geen haan over kraaien. hier in de UK zijn er verkopers die dit op CD verkopen waar inderdaad een oplichterij achter zit waar je niet vrolijk van wordt.

Annod: Ik heb het zelf niet nodig want ik heb het reeds maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die dit zeer goed kunnen gebruiken en jou daarvoor zeer dankbaar zullen zijn.

Wouter

Ach wouter ik heb al een hele mooie manier waarop ik Theo en jan ermee geholpen heb, en weggeven is inderdaat niet strafbaar, ik weet mn eigen manier wel te vinden, maar bedankt voor de steun in de rug, en 10 euro voor een CDtje met 2 PDF bestandjes wat zelf gebrand is, is en blijft pure oplichterij (nieuw handboek op papier kan ik al voor 27,50 hebben ongebruikt)

Schrijver amsilverwing

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 13 nov. 2006 14:31 
hallo Anno
ik wil ook wel een pdf van je
het is altijd makelijk
blijf het boek langer heel.
gr andre
silverwing@quicknet.nl
donateur 2022
https://amsilverwing.webnode.nl/

Schrijver annod
Gast 
#10 | Geplaatst: 13 nov. 2006 14:36 
@ dinges:

Als je me je email adres geeft dan zal ik je de gegevens mailen hoe en waar je hem kunt vinden

Anno

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 13 nov. 2006 15:30 
Anno wacht al een paar dagen en nog steeds geen mailtje van jou waar ik dat kan vinden
Hierbij nog maar een E-mail adres:
hondasilverwing@lycos.nl
alvast bedankt ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver annod
Gast 
#12 | Geplaatst: 13 nov. 2006 18:43 
@jan,

Ik heb je nu weer een keer gemailt op dit adres, dus niet naar je hotmal nu

ik hoor het wel

Anno

Schrijver ffroidbise
Gast 
#13 | Geplaatst: 13 nov. 2006 22:12 
Mij mag je ook altijd een pdf sturen.
Want ik heb zoals velen al weten op m'n site al de schema's van de CX (eerste handboek) al staan. (Gratis)
Misschien als ik aan alle (handboeken, papier of digitaal) geraakt, dat ik deze schema's eveneens op mijn site kan plaatsen.
Is wel zo gemakkelijk om vergelijkingen te maken tussen Cx/GL, enz...
Wie er nog papieren/digitaal handboeken WEG TE GEVEN heeft kan altijd een mailtje sturen. (verzendingskosten worden uiteraard wel betaald)

ffroid (die nooit genoeg schema's kan hebben)

Schrijver Guernica
Gast 
#14 | Geplaatst: 14 nov. 2006 07:28 
Misschien een mogelijkheid om een aantal handleidingen hier op de website beschikbaar te stellen voor download? Handig voor iedereen.

Daniël, die ook interesse heeft voor het Siverwing handboek.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 14 nov. 2006 14:21 
Voor dat ieder een zich er mee bezig gaat houden, houd rekening met het auteurs recht. Binnen onze silverwing club hebben wij hier ook regelmatig mee te maken. Als club zijnde gaan wij hierop nooit op in, namelijk het risico is te groot dat wij het auteurs recht schenden.
Denk hier goed over na, en doe het ook zeker niet comercieel.
Met vriendelijke groet marco becker.

Mijn eigen mening is dat iedereen er al genoeg aan heeft verdient, het zou gewoon vrij gegeven moeten worden. Dit zeg ik dus persoonlijk.
met vriendelijke groet marco becker.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 werkplaats handboek Silverwing

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven