Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

liever koude handen.

Schrijver jerrimy
Gast 
#1 | Geplaatst: 15 nov. 2006 10:12 
Zijn die dhz handkappen niet erg gevaarlijk ??(zie techniek/sleutelen) Het lijkt mij dat als je er rijdend iets mee raakt of valt, al je vingers aan gort liggen.

Schrijver Anoniem
Gast 
#2 | Geplaatst: 15 nov. 2006 12:17 
Zat ik nou net aan hetzelfde te denken.Stel dat je valt....
Metalen buisjes vervangen door PVC-buisjes???

Schrijver Martien
Gast 
#3 | Geplaatst: 16 nov. 2006 14:56 
Nu krijgen we de eeuwige discussie over bepaalde zaken, wel/niet veilig.

Je kunt het ook anders zien, bij een klap van b.v. een spiegel zal zonder handvat kappen de spiegel direct tegen je vingers klappen en met kappen heb je nog enige bescherming. Ook is de constructie dusdanig soepel opgesteld dat deze zonder veel kracht opzij kan schuiven en niks zal afklemmen. Ik voel me er volkomen veilig mee.

Wat de werking betreft, de rijwind wordt behoorlijk weggenomen, gelukkig voor motorrijdend Nederland nog niet veel koude ochtenden gahad maar die zullen ongetwijfeld nog komen en al zou het maar een paar graden schelen dan ben ik al tevreden.

Martien

Schrijver jerrimy
Gast 
#4 | Geplaatst: 17 nov. 2006 02:13 | Aangepast door: jerrimy 
Het was niet afkeurend bedoeld, sorry als het misschien wat rot overkwam. Ik zie de metalen konstruktie voor je vingers nou eenmaal niet zo zitten.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 17 nov. 2006 11:00 
Ha lekker met koude vingers op het asvalt vallen, merk je niks van. Maar de volgende dag, oh oh oh oh, wat is dat afzien.
groetjes marco, het is alleen maar even voor de beeld vorming dit grapje.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 liever koude handen.

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven