Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

koplamp

Schrijver techsolo
Gast 
#1 | Geplaatst: 28 nov. 2006 09:32 | Aangepast door: techsolo 
Mijn koplamp is niet meer uitgerust met de regelveren, waardoor ze voor de moment vast zit met een boutje aan de buiten ring -> ze komt wel is los en valt er dan tijdens het rijden uit :) Nu aangezien dat zo'n lamp altijd in de zelfde positie staat zoek ik een goei oplossing om ze vast te zetten.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#2 | Geplaatst: 28 nov. 2006 19:06 
hallo techsolo,

de lamp hoort eigenlijk verstelbaar te zijn voor als je met duo rijd of zwaar beladen.

maar de mijne is ook niet regelbaar op het moment want door een schuivertje zit de koplamp vast waardoor de regelveren niet meer werken, daarom zit het stuurkuipje waar m'n koplamp inzit met een tyrep (hoe schrijf je dat) vast aan mijn voorvork, nu staat de koplamp niet meer te hoog...

groetjes werner (die alles op een makkelijke manier vastzet, vast is vast)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 28 nov. 2006 22:40 
Hallo techsolo, probeer het eens via de website van CMSNL.nr 4 op de tekening= art. nr 33107415003.
Als dat niet lukt, bel eens naar Menkel motoren in Bergen op Zoom, of kijk bij Guido Broux in Belgie.
Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver techsolo
Gast 
#4 | Geplaatst: 29 nov. 2006 11:31 
heb het al besteld via cmsnl samen met een dagtrip terug draai knop want die is ook weg

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 koplamp

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven