Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

knipperlichten die te snel knipperen

Schrijver g.burg
Gast 
#1 | Geplaatst: 23 dec. 2006 09:54 
hoi, motor vrienden ik heb een probleem met mijn knipperlichten. als ik onder de 80 km rijd dan knipperen ze gewoon als ik harder rijd dan gaan ze heel snel knipperen, hoe kan dat? wie het weet mag het zeggen. groeten gerrit en allemaal fijne dagen toegewenst.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 dec. 2006 10:05 
Nieuwe Relay plaatsen en het euvel is opgelost
ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 23 dec. 2006 10:12 
Ik denk dat het een slecht contact is. Het snelle knipperen wordt dan veroorzaakt door de trillingen in de fiets.
Of de accu spanning is veel te hoog, en combinatie met een slecht knipper relai kan dat ook de oorzaak zijn.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver gburg
Gast 
#4 | Geplaatst: 14 jan. 2007 11:39 
bedankt voor jullie reactie, het knipperlicht relay vervangen wil ik wel maar waar zit dat ding? dit is misschien wel een domme vraag, maarja daar leer ik weer van. groeten gerrit.

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 14 jan. 2007 13:18 
Hallo Gerrit, dat ligt eraan welk type CX je hebt. De CX 500 heeft m in de koplamp zitten, van de custom weet ik het niet, bij de 500E en 650E zit hij achter het zijkapje bij de accu.
Zet je contact aan, zet je richtingaanwijzer aan, en luister waar het geklik vandaan komt.
Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver gburg
Gast 
#6 | Geplaatst: 14 jan. 2007 16:28 
bedankt .marcel ik ga luisteren waar het geklik vandaan komt. het is een cx500c uit 1980. groeten gerrit.

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 knipperlichten die te snel knipperen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven