Ben het helemaal eens met de diagnose van Marco Beckers.
Juist de rechter carb krijgt het laatst benzine; en als na enige jiffy-schuinte-standtijd de benzine wat is verdampt duurt het eventjes tot dat e.e.a. is doorgelopen en een vonkrijpe status in de rechtercylinder heeft bereikt.
Niets om je overigens zorgen over te maken.
Heb vanmorgen (30-12) even zo voor het nieuwe jaar de woon-werk CX geinspecteerd. Hij moet er immeers vanaf 2 januari weer vol tegen aan.
Het vervangen van de klepsaels heeft het olieverbruik wel behoorlijk teruggebracht !!!
Dat was eerst (of zoals je wilt op zijn laatst) zo'n 1 liter op de 900 - 1000 km. Nu kom ik op 0,5 liter per 1000 km. Da's ruim binnen de toleraties van Honda voor een blokrevisie; maar waarom zou ik, het blokje rammelt de afgelopen 60.000 km best wel, maar krakende wagen lopen nog steeds het langst.
Hij kan er dus best weer even tegen.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.