Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Benzine

Schrijver cowboy
Gast 
#1 | Geplaatst: 2 jan. 2007 09:51 
Ik heb een cx 500 c.
Die heeft drie jaar stil gestaan nou heb ik eens gehoord dat als ik wil kijken of ie het nog doet ik eerst de oude benzine moet vervangen voor nieuwe.
Kan iemand me vertellen of dat inderdaad zo is.
alvast bedankt.

Schrijver theojansen
Gast 
#2 | Geplaatst: 2 jan. 2007 10:33 
hallo
waarschijnlijk zal je hem met een goede accu nadat je de vlotterkamers hebt 'doorgespoeld' nog kunnen starten ook!
3 jaar is wel lang hoor.
ik zou 'alles'verversen. benzine en olie-en.
theo

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 2 jan. 2007 10:43 
Ja,haal de tank er af ,laat de benzine uit de vul gat in een bus met trechter alles er uit lopen
Onder aan de zijkant van de carburateur zit en schroef deze met een passende schroevendraaijer los draaijen
Tank met vijf liter benzine vullen deze weer op zijn plek zetten ,slangen aansluiten ,op Reserve zetten ,draai de schroven weer dicht als er benzine uit komt ,trek de chock helemaal uit,draai het gashandel helemaal open en weer dicht ,contact aan en starten maar, Ho even je olie peilen,als hij draaid chock langzaam indrukken ,ga naar een tank station ,vul de tank vol met gewone benzine,DRAAIJ DE BENZINE KRAAN NAAR OPEN ,breng je banden op spanning en maak een groot rondje met de motor ,probeer de remmen of deze het nog goed doen ,zijn er daarna nog vragen dan plaats deze en je krijgt van ons antwoord daar op
ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver antoon

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 2 jan. 2007 12:55 
svp euro 98 gebruiken,dan pingelt hij minder,en trekt beter op.
gr antoon.

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 2 jan. 2007 15:09 
Ja het klopt dat de benziene na drie jaar aanmerkelijk minder is.
Ik heb zelf al een keer mee gemaakt dat een gl650 niet wilde starten.
vervang de benzine, en als alles werk kan men de oude benzine bij de nieuwe mengen.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Benzine

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven