Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

hijdoethetnietmeer...

Schrijver CorBos
Gast 
#1 | Geplaatst: 2 jan. 2007 21:06 
De beste wensen voor ieder uut Grunn...
Na ik mijn gl 650 helemaal uit elkaar heb gehaald en alles heb vervangen wat vervangen moest worden en vervolgens weer helemaal in elkaar te hebben gebouwd, lukt het mij met geen mogelijkheid hem weer aan de praat te krijgen. Zie ik iets over het hoofd?
ik snap er zo langzamerhand niets meer van...
maar ga dit jaar fijn verder met proberen, of heeft iemand de gouden tip???
Cor Bos uut Grunn...

Schrijver erikcx
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 2 jan. 2007 21:09 | Aangepast door: erikcx 
Hoe meer je verteld hoe eerder die gouden tip komt...

(wat doet die wel en niet???)

En éh De beste wensen aan iedereen!

Groet Erik

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 2 jan. 2007 22:06 
Erik heeft gelijk. Zolang je ons niet vertelt wat je precies uit elkaar hebt gehaald, kunnen wij niet met je meedenken.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver CorBos
Gast 
#4 | Geplaatst: 2 jan. 2007 22:22 
ik heb de big end lagers vervangen en alle 0 ringen en alle pakkingen, verder heb ik de keramische keerring van de waterpomp vervangen en alle oliekeerringen en derhalve het hele blok uit elkaar gehad...
is het mogelijk dat ik de ontsteking verkeerd heb gemonteerd dat staat namenlijk voor mij althans niet helemaal duidelijk in het boek...

Schrijver CorBos
Gast 
#5 | Geplaatst: 2 jan. 2007 22:26 
het gaat trouwens om de gl 650 die je kunt zien in de showroom nummer 37

cor bos

Schrijver Floris
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 2 jan. 2007 22:33 
Heb je de kleptiming bij het monteren van de nokkenasketting goed gezet d.w.z. de positie van de krukas t.o.v. de nokkenas? En heb je een goede vonk?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver CorBos
Gast 
#7 | Geplaatst: 3 jan. 2007 01:03 
ik heb de nokkenas ketting precies gesteld zoals in het boek is vermeld en ik heb een goede vonk. Het probleem is dat hij domweg niet aanslaat. Er is ook geen enkele keer een moment dat hij bijna aanslaat, hij wil tot nutoe gewoon niet lopen...

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 3 jan. 2007 09:28 
Kan het zijn dat de vervroeger nok los is gekomen van de grond plaat?
Zit die nog wel goed.
En dan moet je even compressie meten.
Is dat er?
Dan moet je controleren of er vonken zijn. Ja is dat er?

spuit dan maar remmenreiniger of eter in het luchtfilter huis. En starten maar. Is er leven na de dood,(o nee die is van iemand anders) dan weet je dat de carbs niet bezine krijgen.

Voor de rest moet je even de distributie keting verhaal van mij door lezen, wie weet staat daar nog iets anders in en je moet de massa even na meten.

Goed dan wil ik graag weten hoe jij aan de lager schalen bent gekomen want ik kan er niet meer aan komen dus als jij weet waar je kan bestellen dan wwil ik daar graag ook even terecht voor mijn bestelling.
groetjes marco.
Tel 0321 312336
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver startweer
Gast 
#9 | Geplaatst: 3 jan. 2007 09:40 
Ik neem aan dat je al naar de stand van de rode knop, rechts op het stuur, hebt gekeken?
Gea (die inmiddels weet dat zij niet de enige is die die fout ooit heeft gemaakt)

Schrijver theojansen
Gast 
#10 | Geplaatst: 3 jan. 2007 09:58 
krijgt ie wel benzine?
lijkt me dat je dat wel gecontroleerd hebt.
het is mogelijk dat de vacuumslang van de benzinekraan verkeerd zit.
het wordt nu wel spannend wat er aan de hand is!
theo

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 6 jan. 2007 09:50 
Jammer, nog geen reactie gehad. We kunnen er nu ook geen helpend advies bij gaan geven.
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver CorBos
Gast 
#12 | Geplaatst: 9 jan. 2007 00:01 
tsja ik ben niet ZO snel...
maar ik wil graag ieder bedankem tot nu toe. Marco ik heb je antwoordaparaat ingesproken, en heb intussen ontdekt dat inderdaad de vervroeger nok los lag. ik heb hem nog niet weer inelkaar gezet omdat ik er nog geen voorbeeld van heb.
Ik hoop dat dit het probleem was en ik dit kan herstellen. want ik heb nu intussen het blok er al vijf maal onderweg gehad, hoewel je er zo wel al sneller in word...
Ik houd u op de hoogte.
groeten cor bos

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 hijdoethetnietmeer...

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven