Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

wat een narigheid

Schrijver dave01011968
Gast 
#1 | Geplaatst: 9 jan. 2007 18:08 
Jongens wat een narigheid lees ik hier allemaal op het technisch forum Misschien toch mn silverwing maar verkopen voordat ik ook last krijg met cilinders die niet meelopen tikkende startkoppelingen versnellingen die niet meer willen lekke voorvorkeeringen spontaan zelfontbrandende draadbomen klapperrende distributiekettingen kapotte stator piepende remmen rotte balhoofdlagers overlopende carburateurs en doorgaans een kleine 50 pk te kort Wat een narigheid Wil er nog iemand een silverwing kopen ?

Schrijver voorbijganger
Gast 
#2 | Geplaatst: 9 jan. 2007 19:06 
Dave,

het is niet wat je overkomt met je CX maar hoe je er mee om gaat.

Het feit dat jij alles al narigheid noemt geeft al aan dat je het niet als leuk tijdverdrijf beschouwt om de boel weer op orde te krijgen.

Schrijver startweer
Gast 
#3 | Geplaatst: 9 jan. 2007 19:16 
Hé Dave! Wat is er mis gegaan sinds je dit postte? Jouw gl loopt als een zonnetje. Ga er maar vanuit dat dat nog even zo blijft. Als je zelf niet kunt sleutelen, zijn er best mensen te vinden die dat tegen betaling voor je doen. Zo houd ik Harry ook op de weg. Maar het genieten van het rijden blijft, zelfs als je niet zelf sleutelt.

Sterkte en de groetjes,
Gea (die Harry alleen al vanwege deze club niet wil missen)

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 9 jan. 2007 19:35 
Tsja, Dat heb je met elk oud voertuig. Ze hebben wat meer aandacht nodig maar als je er goed voor zorgd dan kan je toch wel vrij probleemloos rond rijden maar slijtage en het vervangen van een en ander blijft inderdaad niet uit maar dat is met elk voertuig hetzelfde. als je zelf een beetje sleutelt vergelijk dan maar eens de kosten met het onderhoud van een moderne motor. Vanwege de complexiteit van de moderne machines heb je vaak weinig andere keus dan het laten doen wat volgens mij veel meer kost. Als ik de kosten van mijn moderne Triunoh afweeg tegen de kosten van mijn Silverwing dan weet ik wel welke als eerste weg gaat! Juist! De triumph. Onderhoudskosten zjin hiervan gewoon idioot elk jaar.
Gewoon blijven doorrijden en via deze club zal je genoeg hulp kunnen krijgen om hem op de weg te houden.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 9 jan. 2007 20:46 
Silverwing kopen ? Natuurlijk wil ik dat wel, ik kan het alleen niet.

Dave, het is sport. en hier in het forum heb je allemaal supporters. Ik kan ervan meepraten!

CX rulzes !!

Harmony,
Hans.
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver dave01011968
Gast 
#6 | Geplaatst: 9 jan. 2007 22:39 
Dave weer Blijft leuk hee al die reakties via dit forum En als je dan net als ik De pech hebt dat je een silverwing hebt die maar probleemloos blijft rijden Dan moet je op deze manier je betrokkenheid betuigen Wederom bedankt mensen en mocht er ooit toch nog iets stuk gaan aan mn wing Dan hoop ik hier ook terecht te kunnen volgens mij komt dat wel goed

Schrijver dave01011968
Gast 
#7 | Geplaatst: 9 jan. 2007 22:40 
Had ik dat al gezecht ? ECHT GEWELDIG

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 9 jan. 2007 22:46 
Mijn Wing is niet stuk, maar toch sleutel ik mij elke winter 3 slagen in de rondte. Ra ra politiepet!
Was ook van toepassing op alle voorgaande CX-en en GL.

Je kunt aan z'n moderne computergestuurde tupperware-bak gewoon niet veel zelf doen. Voor mij is dat toch 50% van de lol van het motorrijden.

Groeten, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Hans

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 9 jan. 2007 22:49 | Aangepast door: Hans 
Zelden (nog nooit ?) een motor mee gemaakt (en ik heb er echt heeeeel veel gehad) die zo robuust is en dankbaar is voor zelfs maar minimaal onderhoud.
De motor is zo ontzettend simpel geconstrueerd dat je echt alles zelf kunt doen. Niet bang zijn en gewoon (natuurlijk wel met een beetje overleg) beginnen.
De CX leent zich uitstekend voor "learning by doing".
En mocht je nog twijfelen: adviezen / aanbiedingen tot bijstand staan er genoeg op dit forum !
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 wat een narigheid

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven