Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

VROEM!! VROemmm, vr..pruttel. ....

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 9 jan. 2007 19:50 
Na alle commentaren en opbouwende ideeen over mijn weigerende CX te hebben gelezen, ben ik tot de conclusie gekomen dat het vast wel eens de accu zou kunnen zijn. Verrassing toch ? :)

In elk geval : ik kreeg een telefoontje van Theo J. uit Bennekom. Die had nog een accu liggen, waarmee we dat samen zouden kunnen uitzoeken.
Om een lang verhaal kort te maken:

HIJ DEED HET!!!! eventjes....

Toen was Theo's accu ook aan het eind van z'n latijn.
Direct een YB14L-A2 besteld in Veenendaal, bij THV. Morgen binnen, maar ik kan hem pas donderdag ophalen. Dat is de keerzijde van weer werken :)

Ik hou jullie op de hoogte!

Harmony,
Hans.
( blij )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver voorbijganger
Gast 
#2 | Geplaatst: 9 jan. 2007 22:20 | Aangepast door: voorbijganger 
Hans,

ik heb ooit bij de Lidl (maar je kunt ze ook elders kopen) zo,n Jump start gekocht.
Die dingen zijn handig als je bv net als ik het kofferdeksel van de auto niet goed sluit en het lampje van de kofferbak blijft branden en zo je accu leeg word getrokken. Om dan weer te kunnen starten.

Ook toen ik mijn tweede Cx kocht waar de startmotor zgn van stuk was vond ik hem wel handig jumpstart aan de accupolen en starten en lopen...

Ook toen de accu van mijn BMW aan het eind van zijn latijn kwam erg handig om toch de motor na een week niet te hebben gelopen aan de praat te krijgen.

Maar mooi dat jou Cx overmorgen weer mag vroemen

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 VROEM!! VROemmm, vr..pruttel. ....

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven