Gisteren een mooie dag.
Lekker zonnetje in de tuin (wat mijn CX goed deed...)
Heel simpel rustigaan begonnen met de bougies verwijderen en schoonmaken, de schroef van de vlotterkamer even losgedraaid, door laten lopen en toen weer vastgezet.
Even snel starten, te weinig stroom?
Inderdaad wat extra kan geen kwaad.
De acculader (voor motorfietsen) er aangehangen.
(tussentijds met WD40 het een en ander opgepoetst)
Kijk, dat draait al beter...
Even doortstarten zodat het moterblok in de olie staat, daarna de bougies er weer indraaien.
Nu ...De Grote Proef. Doet'ie het of doet'ie het niet?
En waarachtig, de PhoeniCX liep als nooit daarvoor...
Ik ben er zelfs vandaag op naar mijn werk geweest.
Het motto van dit verhaal is: verricht eerst het nodige werk voor je uiteindelijk wilt rijden.
Je motor zal je niet in de steek laten...
Rookworst zonder R is ook worst!