Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

verschil 2-in-1 uitlaat

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 25 maart 2007 15:57 
hallo
ik heb sinds gisteren een nieuwe 2-in-1 uitlaat van het merk Laser kunnen bemachtigen, ik had alleen enkele vragen:
-maakt deze uitlaat een ander geluid dan de originele pijpen (rauwer of meer janken ofzo)
-past deze uitlaat ook op een cx500c?
-is er een verschil in prestaties met deze uitlaat gemonteerd??

dank jullie wel
chris
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 maart 2007 16:11 
De proef zal het uitvinden
Weet wel dat het jankt maar het geeft je wel een kik
Ga daardoor niet te hard rijden
veel plezier er mee ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Dinges
Gast 
#3 | Geplaatst: 25 maart 2007 18:40 
Hoogst waarschijnlijk wel wat meer brul ja, janken zal een twinnetje niet zo gauw doen denk ik. Vind zelf dat het blokje wel mooi praat met iets opener pijpen. Theoretisch lever je tov een volledig origineel systeem een beetje trekkracht in bij lage toeren en win je wat pk-tjes in de hogere toeren, maar of je dat echt zal merken betwijfel ik. Ben zelf erg tevreden met de Motad 2 in 1 onder mijn Silverwing, compleet met half vergaan binnenwerk, dus lekkere babbel, vooral boven de 5000 toeren

Schrijver Floris
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 maart 2007 20:45 
Ik heb een BOS 2-1 uitlaat op de Dromedaris gehad en had vreselijk last van een 'dead spot' bij 3500 tpm. Hij reageerde slecht op 't gas bij lage toeren, en dat was heel vervelend bij het langzame bochtenwerk. Ik heb die uitlaat eraf gehaald, een originele gemonteerd en toen was het probleem verdwenen. Een half jaar later kocht ik een CX met een 2-1 Motad en die had hetzelfde irritante probleem, zij het iets minder. Die fiets heb ik verkocht en vanaf nu rij ik alleen nog maar 2-2 :-)
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 25 maart 2007 21:29 
Floris heb je dat setje nog compleet ,lijkt me luik onder het race
monster.hoor wel wat van je
ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 25 maart 2007 23:02 
Hey O-J,

Kan je niet op een of andere manier ons wat foto's laten zien van jou (jullie) racer project!! Ik begin nu wel heeel erg nieuschierig te worden.

Groet Erik ( die dit weekend ook weer eens met de 50's CX aan het sleutelen is geweest!! )
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver theojansen
Gast 
#7 | Geplaatst: 26 maart 2007 11:47 
even een berichtje van mij:
mijn GL650 (in wording) heb ik eergisteren voor het eerst gestart en de 2in2 uitlaten maakte een prachtig geluid. de schoongemaakte carb's reageerden prachtig synchroon.
nu de kuip + radio nog. daarna pas op de weg proberen.
theo

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 26 maart 2007 12:26 
nou theo dat is mooi, mijn 2-in-2 klinken ook goed, maar een rauwer geluid mag ook wel.

wel heb ik een opmerking: is het de bedoeling dat er bij die laser 2-in-1 zo'n afschuwelijk lelijke grote dikke pot als demper bijzit, want dit is echt niets. Het lijkt mij zelfs op een on-originele demper die ze pas hebben gemaakt, het ophangpunt van de demper is ook verlengd met een plaatje metaal, hoort dit zo??

mijn dank is groot, chris
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver theojansen
Gast 
#9 | Geplaatst: 26 maart 2007 12:56 
Chris,
ik heb nog een complete 2 in 1 liggen(voor een nog incomplete CX500), ik zal een foto maken.
theo.

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 27 maart 2007 10:53 
isgoed, dan kan ik even vergelijken (is dat ook een laser trouwens??)

groeten chris
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 28 maart 2007 23:33 
De Motad 2 in een heeft een flat spot in het middengebied maar dit kan verholpen worden door een demper eruit te slopen. Gaat dan wel meer herrie maken. Twee in twee is altijd beter en staat ook mooier.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 2 april 2007 18:12 
hoi
ik heb foto's gehad van theojansen, maar dat is een foto van de bocht zeg maar, maar niet van de demper, heeft iemand een foto van de demper van een laser uitlaat??
dank je
ex-cx, huidige cb1300A

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 verschil 2-in-1 uitlaat

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven