Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

terugvoeren cv 500

Schrijver cx fAN
Gast 
#1 | Geplaatst: 26 maart 2007 14:06 
hallo,

ik heb een honda cv 500 en wil deze graag terugvoeren naar 25 kW zodat er met een lichte motorrijbewijs op gereden mag worden. De vraag is of dit uberhaupt mogelijk is en zo ja, is dit dan makkelijk te monteren en rond welke kosten praten we dan?

ik hoop dat iemand mij hiermee verder kan helpen.
bedankt.

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 26 maart 2007 14:39 
Hallo CX fan, lees dit verhaal maar. Of gebruik de zoekfunctie van het prikbord. In Duitsland wordt het terugtunen veel gedaan, daar gebruiken ze een ring voor, die in de uitlaat komt te zitten, en andere carburateurs.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver jerrimy
Gast 
#3 | Geplaatst: 26 maart 2007 17:43 | Aangepast door: jerrimy 
Probleem is echter dat je de motorfiets officeel wel even bij de rdw moet laten keuren.

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#4 | Geplaatst: 27 maart 2007 07:30 
hallo cx fan,

ik heb mijn rijbewijs destijds in duitsland gehaald en ik was pas 18jaar, dus moest ie ook teruggetuned worden. het enige wat ze veranderd hadden was een ring vastgelast in de uitlaatbocht direckt na de cilinder. geen andere carberateurs of iets anders...
maar in duitsland word er niks op je kenteken gezet, daar zeggen ze; als we iemand met licht rijbewijs aanhouden en ze vertrouwen het niet dan nemen ze je mee naar de rollerbaan om te testen.
dus inderdaad hier in nederland ff informeren of je het wel zelf mag veranderen of inderdaad moet laten keuren dan?

groetjes werner
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 terugvoeren cv 500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven