Ja, ik las het ook wat te laat, ook hiervoor zijn er mogelijk heden.
De prolink is ook zeer zeker vervangbaar voor een korte type, dit is geen goedkope oplossing, reken op grofweg 350 euro. Het kan dus wel.
Wat ook kan is de kam aan de onderkant van de achter brug aan te passen. Daar waar de achter brug aan de onderkant wordt vast geboud kan men een tussen stuk plaatsen. Hiervoor moet je wel verstand hebben om ijzer zo te vijlen dat je het passen krijgt. Als je aan de onderkant van
je achter brug 2 cm er bij zou plaatsen tussen de kam en achter brug staat de fiets al heel veel lager. Door dan juist de achtervering goed op spanning te houden vorkom je diep inveren. Ook hier geld dat je het proef onder vindelijk moet vast stellen of het achterwiel vrij blijft met diep inveren.
De truuk is dat de achter brug hangt aan de vering, dus een metalen strip is al sterk genoeg om het hele zaakje op de weg te houden. Maar maak het netjes en zo breed mogelijk dat alles precies past. Vijligheid voor op, een strip mag dan wel sterk genoeg zijn maar dat is niet zo als het hoord.
Kijk er maar eens goed naar, en wie weet zie je wat je moet aan passen.
wie weet is twee metalen stripjes aan elke kan wel voldoen en dan de rest speling op vullen met karoserie ringen. Als alles goed zit kun je over wegen om deze strips later als nog aan de achter brug te lassen. Let goed op plaat dikktes waarmee de kam nu vast zit aan bijde kanten onder aan het frame.
Vraag?/tip, ga eens invormeren over er banden zijn met een lagere wang, helaas schiet mijn kennis en ervaring te kort om daar een antwoord op te geven.
Hopende hiermee toch nog even een wat beter antwoord te hebben gegeven.
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html