Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Sleutelhulp gezocht

Schrijver whaaa
Gast 
#1 | Geplaatst: 14 april 2007 13:20 
Ik heb reeds bijna 3 jaar een cx500c '79 in mijn bezit. Dit is mijn eerste motor en ik heb daar al veel kilomteres plezier van gehad. Het word nou toch eens tijd om wat onderhoud te doen aan de CX. Zelf zou ik niet weten hoe ik het een en ander moet doen, maar ik leer het wel graag.

Heeft iemand zin om eens samen met mij wat onderhoud te doen aan de CX. Ik woon in de buurt van Den Bosch.

Problemen met de CX is dat hij begint te haperen bij veel gas geven (vooral bij warme motor), Verlies van olie, versleten koppelingsplaten?, veel gerammel, warschijnlijk van de nokkenasketting als ik de standaardproblemen zo lees.

Groeten,
Dirk

Schrijver jost

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 april 2007 13:48 
Hoi Dirk,
Kan wel een keer een dagje sleutelen.
gr. Joost.

p.s.
tot morgen in Veghel?
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver whaaa
Gast 
#3 | Geplaatst: 14 april 2007 16:14 
Morgen kom ik ook naar Veghel ja. Als je een jongen met lang haar en een piercing tussen z'n ogen ziet dan ben ik dat.

Schrijver edward
Gast 
#4 | Geplaatst: 16 april 2007 08:33 
Hé Dirk, dat is een duidelijk signalement ;-) Ik heb je gezien, maar je niet de hand geschud (ik lees je berichtje nu pas). Ik was die niet-kortharige op een Harley. Aan Joost heb je een hele goeie...gaat vast helemaal goedkomen!

Inhouden bij een warme motor...waar heb ik dat meer gelezen...?

Succes,
Edward

Schrijver whaaa
Gast 
#5 | Geplaatst: 1 mei 2007 15:56 
Mijn CX loopt een stuk beter en ik ben were wat wijzer geworden, bedankt Joost. Echter de rare sputter zit er nog steeds in.

groeten Dirk

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Sleutelhulp gezocht

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 2 [ RennerRemco, Ron ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven