Laten we de punten los van elkaar behandelen.
De temperatuur meter, geeft heel snel al rood aan. Dit houd in dat er ergens direct massa wordt gemaakt op de draad die naar de cencor achter hoog op het blok zit. Trek deze draa d los en kijk vereder of het weer rood wordt.
De draad is te vinden vlak voor de carbarateurs en het stekkertje gaat door de rubbervlap heen tussen bijde cilinder koppen. Het is volgens mij de groene draad met een rode streep. Pak met een punt tang het stekkertje beet en trek deze los. Kijk of het blok weer te heet wordt. Als dat het geval is, is er ergens sluiting in de kabel boom en dan wel naar massa.
Tweede punt.
Je toeren teller word door een kabel aan gedreven. Hoge geluiden kunnen uit de teller zelf komen. Ook maakt de kable wel een herrie.
Als er wat fout gaat zal de kabel breken dicht bnij het blok.
Zolang de toeren stabiel worden aagegeven is er nog niet zo veel aan de hand. Gaat het naalde stevig heen en weer dan weet je dat het kaopt gaat.
Motor blijft gewoon lopen kan verder niet zo veel kwaat.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html