Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

niet boven 4500 toeren

Schrijver Roland Smeets
Gast 
#1 | Geplaatst: 29 april 2007 13:04 
Motor komt na winterstop niet boven 4500 toeren. Ik heb wel euro 95 getankt kan dit hieraan liggen

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 29 april 2007 13:28 
Benzine kan geen probleem zijn. Vrijwel iedereen tankt euro 95. Verder zijn er heel veel oorzaken voor te noemen. Heb je er verse benzine in gedaan of zit er nog oude in ? Zit zelf nu met een Custom, de Groene Draeck van Lieke, die als ie warm is niet goed doortrekt. Probeer het systematisch aan te pakken: kijken hoe de bougies eruit zien, luchtfilter vervangen of er even uit, CDI wisselen met een andere CX. Met de zoekfunctie zoeken op ' inhouden' en dan vind je veel mogelijkheden.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 29 april 2007 15:18 
Ik heb zelf opgemerkt dat bougies op de CDI uitvoeringen niet erg lang mee gaan.

Probeer het dus eerst eens met nieuwe bougies en inderdaad kijk ook het luchtfilter even na. Als dit niet helpt dan wordt het inderdaad systematisch te werk gaan met andere CDI en andere Bobines. Als het dan nog niet weg gaat dan raad ik je aan om de stator goed door te meten. Dit hoeft niet het probleem te zijn. Ook kan het zijn dat je de carbs even goed moet instellen en synchroniseren.

Success,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 29 april 2007 15:58 
Dat niet lang mee gaan van die bougies, is dat geen kwestie van een slechter wordende stator ?

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver edward
Gast 
#5 | Geplaatst: 2 mei 2007 09:41 
Volgens mij is bij beide motoren (Roland en Coen) de stator het probleem. Succes,
Edward

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 niet boven 4500 toeren

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 7
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven