Grote o ring gaat natuurlijk op het huis tegen het blok aan.
De kleine oring gaat om de bout en schuift dus in jouw olie filter huis.
Dus daar zit dat ringetje.
Zoek en gij zult vinden, sla de bout uit je oliefilter huis en dan zie je het vanzelf.
Dan van af het voorwiel gezien, in deze volgorde plaatsen graag.
Oliefilter huis, veer, platte ring, olie filter. De olie filter wordt klemgedrukt door die veer tegen het motorhuis.
Kijk op het motorhuis en zie je een passende uitstulping die tegen het rubber van de oliefilter drukt. Dan als je naar de oliefilter huis bout gaat kijken kun je zelf herlijden waar de veer en of olie filter moet komen. In deze bout zit namelijk een overdruk klep, die door de olie druk open wordt gedrukt. Daar moet dus geen olie filter zitten. Daar zit die veer dus omheen. Dan een paar mm verder zit de opening om de olie als nog binnen het filter te krijgen. Daar is die klep voor gemaakt. Bij een dicht geslagen olie filter is het altijd nog beter om maar niet te filteren. De olie wordt dan via de bout direct ongefilterd het blok in gepompt.
Dus kijk er eens goed naar en blijf je altijd afvragen waarom honda iets heeft gemaakt.
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html