Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Beschermkap tellers

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 20 mei 2007 22:12 
Vandaag was ik, want het was mooi weer, even op de motor een 'rondje'aan het maken.
Bij Apeldoorn had ik het idee om even bij Henk "Hontie Tonkie" langs te gaan. Dus sta ik daar even later achter z'n huis.
Henk was juist aan het kijken hoe hij zijn KM-teller weer aan de gang kon krijgen. Samen gaat dat makkelijker, en in vrij korte tijd hadden we de kabel op z'n plaats.
Maar bij het terugplaatsen van de tellerset lukte het niet om de afdekkap precies op de juiste plaats te krijgen. Er bleef aan de Toerentellerkant een 3-4 mm brede spleet zitten tussen de rand van de teller en de behuizing.
Naar ons idee is alles precies terug gemonteerd zoals het zat.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn ?

Het gaat om een CX 500 b(?) met polaris kuip en een afdekkap over de tellers heen.

Harmony,
Hans.
( die weer een goede daad heeft gedaan vandaag )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 21 mei 2007 00:24 
Ja, deze motor doet weer helemaal dienst en ik ga er met het a.s. Pinksterweekend mee naar Duitsland met de Rijndaltoer van VrijUit.
Dankzij Terry, die voor mij een nieuwe achterbrug heeft gemonteerd, waarbij bleek, dat ik eerstdaags door de brug gezakt zou zijn. Dus een geluk bij een (sloten)ongeluk. Ook dank aan Hans Versteegt voor het monteren van de snelheidsmeterkabel.

Gr. van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver Arno Luierweert
Gast 
#3 | Geplaatst: 21 mei 2007 10:13 
Mooi dan kan de tellerkabel in de prullenbak of heeft iemand nog belangstelling voor, anders neem ik hem wel mee naar Vechta.

Groeten Arno

Schrijver theojansen
Gast 
#4 | Geplaatst: 21 mei 2007 12:48 
rubberrand niet vergeten?
de schroefgaten van die polyester-kap iets 'langer' vijlen dan kan het geheel iets hoger gemonteerd worden.
succes, theo

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Beschermkap tellers

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven