Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Zal het lukken.........op tijd????

Schrijver Engeltje

Moderator 
#1 | Geplaatst: 27 mei 2007 14:07 
Zal het lukken............op tijd klaar te zijn om met de Groene Draeck naar Vechta te komen?

Coen is begonnen om het "donorhart" om te zetten. Maar eerst natuurlijk de voorbereidingen bij Groene Draeck.
Waar hij bang voor was, werd werkelijkheid: De eerste schroeven kreeg hij niet los. Gelukkig werkt het weer een beetje mee en kan hij in de tuin rustig zijn gang gaan. En ja..de cx zit gewoon zo goed in elkaar, ander zou hij onder het rijden uit elkaar vallen ;-) .

Ik ben in huis maar verder gegaan met schilderen, en wanneer Coen mij nodig heeft kan hij een gil geven en dan help ik hem.

Ik hou jullie op de hoogte en we zullen wel zien waar ik over twee weken op verschijn... maar ik ga ervan uit dat het lukt.

Lieke
(die het maar raar vindt om zo haar cx 'bloot' in de tuin te zien staan)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 27 mei 2007 14:11 
Ja, fijn. Ik heb patent op 'lullige schroefjes' . Eigenlijk mijn enige ergernis bij het sleutelen aan een CX. Schroefjes en boutjes niet ondanks liters WD40 niet los gaan. Van die onverwachte die de boel ophouden. Ja, dan maar uitboren.... Oh, ja. Was even vergeten dat mijn boormachine het had begeven bij het installeren van een nieuw bad nadat de vorige was gaan lekken. Ja, het gaat lekker. Kwestie van volhouden dus maar.

Coen
(die dat gesleutel toch wel leuk vindt, maar niet zoals de vorige keer met ' Double Trouble' wekenlang met 1 boutje bezig wil zijn)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 27 mei 2007 14:35 
Fijn zo'n !@#% boutje, en zwager die even zegt dat hij gaat beginnen aan zo'n draak, maar goed.

En Coen laat even weten als je klaar bent, dan kom IK je helpen.

groetjes,

Michael
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver sieds

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 27 mei 2007 14:45 
Ja... met z'n tweeen in een bad... dat gaat lekken.

Succes met de schroefjes, ik gebruik altijd een oliepen met TSL

Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver coenox

Voorzitter 
#5 | Geplaatst: 27 mei 2007 14:49 | Aangepast door: coenox 
Michael,

Nou, nou. Ook niet leuk dat je zo over je zus praat... Oh, je bedoelt de motor. Overigens had ze me al gewaarschuwd dat ik je moest bellen voordat ik begon. Tja, ik kan ook eigenwijs zijn. Maar wees gerust, ik heb je hulp heus nog wel nodig. Ben nog lang niet klaar.

Overigens wil ik nog even kwijt dat het erg gezellig met je was in bad.

Groetjes,
Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 27 mei 2007 16:17 
Duidelijk : het verhaal heet "St Coenox en de Draeck"

En nu maar afwachten hoe het afloopt.
Zal de steeksleutel machtiger zijn dan de Draeck?
Of wordt het meer Andre van Duin : "een schroefje en een moertje en een boutje en een nippeltje"
Of is het Boudewijn de Groot : "we zullen doorgaan ....."

We wachten af.

Harmony,
Hans
( zegt even niets meer want "Silence is Golden" )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Michaelr

Bestuur 
#7 | Geplaatst: 27 mei 2007 16:41 
En dat allemaal zonder gordijntje, dus BELLUH Coen.
Tenslotte woon je om de hoek.

Groetjes

MR
(die zelf bezig is met die onderbrug, waarvan EEN moer muurvast zit, maar morgen echt wel los is.)
Gl500 (RodeWoerd) GL650 (Puk) CX650E (Lammetje) CX500A
CX500E (Orca)

Schrijver edward
Gast 
#8 | Geplaatst: 31 mei 2007 09:54 
Hé Coen, ik woon nog dichterbij en ik ben echt een kei in het losmaken van vastgeroeste boutjes. Dan ben je daar vast vanaf. Eeeh, nu ik er even over nadenk, meestal breken ze zodanig dat je nog verder van huis bent en ik geloof ook niet dat die boutjes nadien nog te gebruiken zijn.

Ik heb nog wel een boormachine ;-)

Beste lezers, maak je geen illusies, ik heb die badkuip gezien, die is allesbehalve krap, daar kun je wedstrijden in zwemmen.

Grrrr,
Edward (die denkt dat Lieke louter een zijspan heeft gekocht omdat Coen één lullig boutje niet los kreeg)

Schrijver Engeltje

Moderator 
#9 | Geplaatst: 31 mei 2007 12:15 
Edward,

Laat ik je die illussie dan maar ontnemen. Het is wel een prettig gevoel dat Coen zich nu niet hoeft te haasten om de Groene Draeck op tijd klaar te krijgen. En het is gewoon een mooie motor.

De Groene Draeck gaat even rusten en wordt tzt weer aangepakt. Nee, ik laat hem niet wegroesten en de onderdelen voor deze motor (zoals kuip etc) gaan ook niet in de verkoop.

En ja, ik ben lekker goed op de kast te krijgen
Lieke
(die bij de badkuip "jouw" boormachine ook al geleend heeft)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een witte Silverwing. Maar nu vooral rijd op een paarse GL1500span Harry.

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Zal het lukken.........op tijd????

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 2 [ Hans, brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven