Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

schijven op cx500c

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 31 mei 2007 14:52 
hoi
ik had laatst cx500E klauwen en schijven gekocht voor mijn 500c (dus dubbelzuigerig en grotere schijven)
als ik de schijven erop zet dan kan ik de klauwen er niet opzetten, de onderpoten zijn anders
met de originele schijven past het wel, maar dan (omdat de remblokken smaller zijn) is maar de helft van de schijf bedekt met de remklauw.

is het erg, ivm het slijten van de schijf, of kan ik ook cx500E onderpoten op mijn cx zetten en zo de grotere schijven er wel opzetten en dus alles passend heb??

zo ja, wie heeft er 'E' onderpoten??

bedankt, chris
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 31 mei 2007 16:22 | Aangepast door: MAST 
met de originele schijven past het wel, maar dan (omdat de remblokken smaller zijn) is maar de helft van de schijf bedekt met de remklauw..
Lijkt me geen goed idee om zo te gaan rijden. Probeer dan om aan onderpoten en kroonplaten van een E te komen. De diameter van een E poot is groter dan die van een C. Zover ik weet, past een E stuurpen wel op een C. Frans Koenn heeft een compleet andere voorvork in zijn Custom zitten, misschien weet hij meer? Of kijk hier.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 31 mei 2007 22:27 
ik wil alleen de onderpoten, passen die op mijn oude veerpoten, dus past het wiel er dan nog in (ik wil geen breder wiel of iets dergelijks) dus passen de onderpoten op C bovenpoten??
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 1 juni 2007 10:18 
Nee, dat gaat vlgs mij niet passen want de diameter van de poten van een E zijn anders dan die van de C.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver edward
Gast 
#5 | Geplaatst: 4 juni 2007 11:56 
Frans heeft een stoere V-Max-vork in z'n frame hangen.

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 schijven op cx500c

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Hans ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven