Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

remlicht falen

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 14 juni 2007 14:33 | Aangepast door: cmtheman 
hoi
ik heb mijn cx af enzo, en ik had er een heel klein lampje dat op de kentekenplaat zat afgehaald omdat de draden erachter gesmolten en kapot waren, maar nu heb ik het probleem dat mijn remlicht niet werkt (weet ook niet of het daarvoor ook zo was)

ik heb de draden bekeken (met draadschema wordt ik niet wijzer) en alles ziet er goed uit. Wel had ik een kapotte zekering (de onderste in mijn stuur) maar na die venieuwd te hebben nog niks (mijn achterlicht doet het wel, of is het het remlicht wat het constant doet en heb ik geen achterlicht??) Ook heb ik een losse stekker onder mijn zadel, een hele kleine met 4 pennetjes, en er is niks waar ik hem aan kan aansluiten?

waar is die zekering eigenlijk voor als vervangen geen nut heeft en hoe kan ik mijn remlicht weer maken?? en waar is de losse stekker voor??

groeten, chris
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver beussie
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 juni 2007 17:16 
normaal zit er van fabriekswege geen lampje op de kentekenplaat dus daar is het eerste geknoei al (advies: demonteren en over je schouder de schuur/cq.garage in gooien) dan de onderste zekering in je stuur (zoals jij het benoemd) is volgens mij een reservezekering en doordat er met het electra geknoeid is kan ik helaas geen verdere adviezen geven maar vraag een ervaren CXfanaat of die er naar wil kijken want op afstand een advies geven is niet mogelijk (ook al doordat je geen type en jaartal opgeeft) en dit kan ook niet door er een foto aan te spenderen want je moet helemaal terug tot aan de draadboom zelf.
Ik zou zeggen succes met de zoektocht en ik hoor wel wat de oorzaak was/is en anders zie ik je wel in SJK.

Schrijver Bikermouse
Gast 
#3 | Geplaatst: 15 juni 2007 09:25 
Zit je lampje niet toevallig verkeerd om erin gestoken, zodat eigenlijk de hele tijd je remlicht brand?

Het kan eigenlijk van alles zijn net zoals beussie zei, maar ik zou eerst de makkelijke dingen controleren en uitsluiten. Succes!

Joost

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 15 juni 2007 09:27 
ok, dan vraag ik wel om hulp van iemand bij mij in de buurt (en wat is SJK eigenlijk??)

groeten chris
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 15 juni 2007 15:52 
@ Chris; SJK is het jaarlijkse CX-V treffen in Sint Jansklooster. SJK
Kleinschaliger dan Vechta, maar niet minder gezellig!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 remlicht falen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven