Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

hulp gezocht regio breda-oosterhout

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 15 juni 2007 09:36 
ik heb een remlicht probleem, en ik heb een gruwelijke hekel aan elektronica en weet dus niet hoe ik dit moet oplossen, is er iemand die mij kan helpen met dit probleem?
ik hoor het graag

groeten chris
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver jerrimy
Gast 
#2 | Geplaatst: 15 juni 2007 11:35 
Ik zou zeggen beschrijf het probleem eens, vaak is het niet zo heel erg moeilijk. Die gruwelijke hekel aan draadjesbende heb ik ook !!!

Schrijver jost

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 15 juni 2007 12:03 
Hoi Chris,
Had niet eerder tijd om te reageren. Een erg groot probleem kan het niet zijn. Volgende week moet wel een keer een avondje kunnen.
gr. Joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 17 juni 2007 21:36 
hey, ik heb het probleem gevonden, de draden waren te kort, en dus stond de remlichtschakelaar constant 'ingedrukt', nu doet het licht en het remlicht het weer

wel heb ik een nieuw probleem, ik heb een eind gereden vandaag en na een tijdje snelweg, 5e versnelling, 95km/h begon hij een beetje te knarsen, dit hoorde ik toen ik langzamer ging rijden.
toen ik daara weer ging rijden was het over, maar een tijdje erna was het er weer

ik heb in stilstand op de middenbok mijn achterwiel gedraaid en liep soepel en mijn voorwiel ook, zou dit mij cardan kunnen zijn, 600km geleden is er nieuwe olie ingekomen en is nog ingevet, moet ik opnieuw de vetspuit erop zette??

mvg chris
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 18 juni 2007 22:28 
probeer eerst eens uit te vinden of het de voorste kruiskoppeling van de cardan is daar waar hij het blok ingaat
in dat rubber daar lijkt de klacht een beetje op
als daar ruimte zit of het is daar een beetje aan het roesten kan zich dit manifesteren

gr Arnold

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 hulp gezocht regio breda-oosterhout

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 2 [ Hans, brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven