1, loop je massa na van de spannings regelaar. Wanneer deze niet goed het verschil kan meten zal hij het potentiaal verschil niet goed kunnen meten. Hierdoor zal de spaningsregelaar de spanning nog verder omhoog gooien.
Nadat alle aansluitingen na zijn gelopen kan men pas beoordelen of de spaningsregelaar naar behoren werkt. Dus massa,massa,massa na meten. Spanning mag maximaal 14.80 volt worden. Bij hoger dan 16 volt gaat de accu over koken.
2, radiator moet er van af. Vooras van het wiel gebruiken. Deze in de waaier draaien en dan komt deze los.
Om-in het stervormige hard gaatje boren, 5 totaal en aan de achter kant ook. Boor gaatjes van 4mm en spuit hierin siliconen kit. Zorg er voor dat er over al kit uit komt. Nog een tip, maak de fan warm een graat of 60 - 70. Bij hoge temp. zet deze uit en gaat deze herrie maken. Als men nu de boel vol spuit vul je de ruimte op. Let op, niet door het alu deel heen boren. Alleen het splastic.
Maak ook gebruik van een nieuw tuutje op de siliconen spuit. Dan kun je goed druk opbouwen.
Het werk zeer goed, ik rijd er al weer maanden mee.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html