Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Hulp gezocht omgeving Etten-Leur

Schrijver RonGL500
Gast 
#1 | Geplaatst: 20 juni 2007 14:45 
Hallo,

ik ben sinds kort eigenaar van een GL500 Silverwing uit 1982. Mijn rechtervoorvorkpoot lekt behoorlijk olie. Zoveel dat mijn schijfrem al nat is.

Nu wil ik graag zelf leren hoe de voorvorkkeerringen te vervangen + gelijk een set progressieve veren erin te zetten.

Is er iemand die mij wil helpen tegen een kleine vergoeding?

Groeten Ronald

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 20 juni 2007 15:52 
Hallo Ronald, hier vind je een beschrijving hoe de voorvork keerringen te vervangen. Ik hoop voor je dat er iemand bij jou in de buurt is je wil helpen, Etten-Leur is voor mij wat te ver weg (Amersfoort).
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver RonGL500
Gast 
#3 | Geplaatst: 20 juni 2007 16:25 
Hallo Marcel,

bedankt voor de beschrijving. Denk dat het voor een leek zoals mij nogal moeilijk kan zijn.

Kan eventueel ook met de motor naar Tiel toe komen, daar wonen mijn ouders en die hebben ook een garage. (staat momenteel mijn andere motor nog)

Misschien is dat voor jouw wat dichterbij om je hulp aan te bieden?

Gr. Ronald

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 21 juni 2007 13:33 
Hallo Ronald, vind je het goed als ik daar nog even over nadenk? Is er niemand in de buurt van Etten-Leur die je kan/wil helpen?
Groet, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver RonGL500
Gast 
#5 | Geplaatst: 21 juni 2007 13:56 
Hallo Marcel,

je bent mij niks verschuldigd dus denk er maar goed over na. Het topic is behoorlijk wat bekeken maar jij bent de enige die een reactie heeft achtergelaten.

Zal zodirect eens wat bedrijven bellen om te vragen of ze er tijd voor hebben.

Gr. Ronald

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 21 juni 2007 16:01 
Ronald, in Bergen op Zoom zit Menkel motoren. Hij heeft veel/ weet veel van de CX en GL.
Probeer het daar eens!
Menkel Motoren
Poortweg 6
Bergen op Zoom
0164 - 24 7164
Marcel.
Hondacx500.nl

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#7 | Geplaatst: 21 juni 2007 17:52 | Aangepast door: beinhart 
hoi rondald

moet je ff wachten tot werner thuis is hij weet ook een zaakje etten- leur
hij kan je het uitleggen
je kan werner ook ff mailen

groetjes grietje
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#8 | Geplaatst: 21 juni 2007 22:48 
hallo marcel,

menkel motoren heeft inderdaad ook veel cx/gl spul.
maar die zijn verhuisd, weet het adres niet maar kan er zo naartoe rijden (daar heb jij nu niks aan) maar telefoon zal wel hetzelfde nummer zijn gebleven...

groetjes werner (die daar wel eens onderdelen haalt)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#9 | Geplaatst: 21 juni 2007 23:01 | Aangepast door: beinhart 
hallo ronald,

zie jou niet te staan op de ledenlijst? en bij jou gegevens staat geen e-mail, dus grietje kan wel zeggen dat ik jou mail maar dat gaat dus niet lukken...
bij mijn gegevens staat wel een e-mail mail je mij, dan stuur ik je de link.

groetjes werner
mail; beinhart@home.nl

Schrijver reinier
Gast 
#10 | Geplaatst: 23 juni 2007 10:34 
hoi Ronald,
Zo zat ik dus ook in het begin met mijn motor, meteen al een lekke keerring bij de aankoop. Is er bij jullie niet zoiets als een stadswerkplaats? Bij mij in Groningen is er een hout en metaalbewerkingsplaats door de gemeente opgezet/vrijwilligers e.d. en daar kun je voor 4 euri per dagdeel klussen met een takel (!!!) om de voorkant van je motor op te liften. Ook nog iemand daar met motorkennis (zelfs kun je een curus motoronderhoud volgen) Is er niet een stad bij jou in de buurt die dat heeft? Ik vond het ideaal! Succes.
Reinier

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Hulp gezocht omgeving Etten-Leur

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Hans ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven