Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

KOPPELING GL500D repareren

Schrijver annod
Gast 
#1 | Geplaatst: 28 juni 2007 12:49 
HELP
wie kan mij helpen met mijn koppeling?

tijdens een rit brak mijn kabel, en later bleek dat er in de koppeling zelf iets verkeerd

het hendeltje heeft geen weerstand en is met de hand makkelijk te bewegen
wie heeft hier verstand van en kan me helpen, want de honda dealer zegt grof: nieuwe koppeling 456 euro excl.

wie kan mij helpen met deze reparatie/onderdelen
ik woon omgeving eindhoven

Schrijver Hans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 juni 2007 13:49 
De koppeling zit niet moeilijk in elkaar en is door een leek zelf gemakkelijk te repareren.
Volg gewoon de instructies in het werkplaatshandboek en je kunt met trots terugkijken op een geslaagde reparatie.

Het is niet dat ik je niet zou willen helpen; maar de CX is nu juist zo'n motorfiets waaraan je zelf een heleboel dingen kunt doen.
Je zult zelf die dingen moeten leren omdat je anders bent overgeleverd aan de dealer (en/of anderen) en de reparatiekosten niet opwegen tegen de waarde van (en het plezier in) een CX.
Want E 456,-- voor een koppeling ........... nieuwe koppelingsplaten kosten ca E 80,-- (en 'oude' kun je heel goed met wat thinner weer schoon maken zodat ze weer bruikbaar zijn). Als er verder nog iets defect zou zijn dan koop je dat gebruikt bij een ander forum lid.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 KOPPELING GL500D repareren

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 2 [ Hans, brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven