Het frame is bijna het zelfde, maar de tank ophanging nouw net niet.
Hierin zitten de verschillen. Ook het zadel is anders, dus de aansluiting naar de tank is ook anders. Ik bedoel te zeggen dat het bevestegingspunt op het frame ook anders kan zijn. In iedergeval wel de punten bij het balhoofd. Normaal ge sproken word de tank over de rubbers vooraan heen geschoven. Bij een custum wordt de tank van zij aan het frame geschroeft.
Dus hierin zit een groot verschil.
Kijken we naar het frame buis boven langs de motor naar het balhoofd, denk ik dat dit wel dezelfde lengte heeft.
Dan zit het zadel op een andere manier op het frame. Ook de achter vering is ander gemonteerd. Er zit een kleiner achter wiel in en het frame loopt anders achter onder het zadel. Spatbord is van staal en niet van kunstof. Motorfiets is en lijkt daardoor veel korter.
Het achterlicht is omlaag geplaatst op het spartbord. Hierdoor is het dus een heel ander frame aan de achter kant. Kijk je dan weer naar het zadel, die is dus naar voren geschoven maar ook iets kleiner gehouden. Ga je nu een andere tank er op zetten kan het wel eens zijn dat het zadel te ver naar voren zit op het frame. Dus je loopt klem.
Het is cm werk en ik zeg ook niet dat het niet kan, maar ik denk wel dat je problemen tegen komt.
Hopelijk kan je er wat mee.
groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html