Niet, hij heeft de onstekings karakteresiek van de cx500 over gezet.
En het werkt gewoon.
Dit in combinatie met een kleinere achter wiel trekt de motorfiets nog snel genoeg op. (waarschijnlijk komt het voorwiel nu wel los.)
Hij kan hier nog wat bereiken met warmere bougies, wat dus niet met onsteking wordt gehaald kan nog iets gedaan worden met warmere bougies. Dan als de onstekking minder vroeg komt blijft de motorfiets ook kouder.
En als de fiets op lagere toeren word bereden is dat alleen maar mooi.
en beter voor het blok.
Ik ben blij dat het voor elkaar is, maar waarom heb je lekage, je had alles toch nieuw gekocht.
Groetjes marco.
Trouwens, ik ben bezeg met een GL650 diesel fiets. Het is de bedoeling dat ik een vw golf type 1 diesel inbouw in een gL650 frame.
Ik ben weer een stap dichter bij. Ik heb een nood frame staan en ik heb waarschijnlijk een 1500 diesel blok gevonden voor een betaalbaar bedrag.
Dus ik ben weer 0.001 % dichtbij mijn wens. Of het ooit af komt, nee nu nog lang niet. Het is nog ver te gaan.
Groetjes marco Becker.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html