Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

linkse cilinder krijgt geen benzine

Schrijver Voets
Gast 
#1 | Geplaatst: 31 juli 2007 22:55 
hallo ik heb net een cx 500 gekocht maar nu blijkt hij maar op een cilinder te draaien . De linkse heeft ontsteking en springt direct bij als ik er manueel een beetje benzine inkieper . carburateur uitgeblazen benzineleidingkjes nagezien maar hij wil niet .
Bij het rijden ploft hij wel eens en springt de linkse af en toe bij maar hij wil niet blijven . Kent er soms iemand het probleem of hoe dit op te lossen ?
Alvast bedankt

Mark

Schrijver Dinges
Gast 
#2 | Geplaatst: 1 aug. 2007 03:31 
Zo deed de mijne ook toen ik hem kocht. Loopt hij met choke wel op 2 cilinders? Bij mij was het een scheurtje in een aanzuigrubber, verstopt onder een slangklem. Kijk daar eens kritisch naar? Bij mij was het trouwens de rechter.

Schrijver MIOB
Gast 
#3 | Geplaatst: 1 aug. 2007 17:20 
Je had mij ook al gemailed (over de chopper cx).

Ik dnek dta je carburateur vesrstopt zit. Loshalen en reinigen is het devies. Kna sowieso nooit kwaad.

Schrijver dave01011968
Gast 
#4 | Geplaatst: 2 aug. 2007 19:56 
mijn gl heeft ditzelfde alleen inderdaad ook op de rechter (wat vaker voorkomt) als ik mijn zijdeksel (rechts )verwijder en de luchtfilter aanzuigslang dichtknijp pakt ie meteen erbij Het lijkt me dus toch een aanzuigprobleem Misschien inderdaad een scheurtje in een aanzuigrubber of de vacuumbus zit vast Heb ik ook al eens gehad succes ermee

Schrijver Voets
Gast 
#5 | Geplaatst: 13 aug. 2007 02:52 
Hij loopt weer carburateur nauwkeurig nagekeken en sproeier bleek toch te stroppen alles gekuist en nu trekt hij weer als nieuw
allen bedankt voor de reacties

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 linkse cilinder krijgt geen benzine

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven