Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

isabel's kader is rot - ideeën bus

Schrijver techsolo
Gast 
#1 | Geplaatst: 4 aug. 2007 14:21 
Goed mijn kader is gezandstraald en de metaalbewerker zei dat hij er los doorblaasde nu zoek ik een oplossing voor een 25kW kader te hebben. Dus mensen die zo'n kader hebben of ervaring hebben met kaders terug in te schrijven. Kan ik het kader van lainke gebruiken op de een of andere manier?

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 aug. 2007 19:25 
Ik had na lang zoeken een frame voor je gevonden in Frankrijk (zie vorig draadje). CX400 frames zijn zeldzaam, dat lijkt me zolangzamerhand wel duidelijk. Je krijgt een nieuwe kans: op eBay in Engeland staat een frame te koop. De bieding loopt 8 augustus af, dus ....

KLIK HIER
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver techsolo
Gast 
#3 | Geplaatst: 4 aug. 2007 21:03 
Category C - Repairable. Possibly structural damage. Cost of damage (at main dealer prices and labour rates) is more than book value of bike.

En ik heb een klein vermoeden dat het vemelde vermogen op de papieren te groot gaat zijn. Trouwens het mag een 500 kader zijn ook he zolang het vermelde vermogen maar 25kW is

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 aug. 2007 21:44 
Dat frame in de UK niet kopen!!! Class C afgeschreven. Dit betekent dat het frame nog wel goed is maar dat de motor voor economische redenen is afgeschreven. Om dit weer de weg op te krijgen moet je eerst hier in de UK de motor laten keuren om het kentekenbewijs terug te krijgen voordat je dit kan uitvoeren. Niet doen dus want dat kost allemaal veel te veel geld.

Wouter
(Die ook een Class C frame nog heeft liggen maar vond dat het goedkoper was om een nandere Silverwing te kopen)
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver kaspar
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 20 aug. 2007 09:03 
valt er niets te lassen aan het oorspronkelijke frame (cq kader) dat je hebt?
lang leve de rat-bike! (ofwel: als het maar functioneert)

Schrijver wannes
Gast 
#6 | Geplaatst: 29 aug. 2007 07:11 
ik heb nog een 500 c kader liggen ik heb het wel in nederland gaan halen zonder papieren als je het nr over kan zetten van uw kader is alles opgelost.
Ik ben woonachtig te zoersel (be) als je intresse moest hebben? tel 03 312 56 56

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 isabel's kader is rot - ideeën bus

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven