Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

KN luchtfilter

Schrijver kaperj
Gast 
#1 | Geplaatst: 13 sept. 2007 11:47 
Ik heb een KN luchtfilter gemonteerd en de benzineschroeven ruimer afgesteld. Hijj hapert na een poosje stationair draaien. Heeeft iemand tips? en ervaring met KN filter?

Jaap

Schrijver sieds

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 13 sept. 2007 11:53 | Aangepast door: sieds 
Wat voor soort K&N filter heb je gebruikt?
Je hebt open filters en vervangende K&N filters.
Wat ik weet is dat je bij de vervangende filters geen afstellingen hoeft te veranderen.
Mijn Dragstar loopt met een vervangend K&N filter prima.
Voor mijn CXen wil ik ze ook nog kopen.

Groeten Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#3 | Geplaatst: 13 sept. 2007 12:54 
ik heb ook in mijn cx een k&n filter, heb daar geen problemen mee...
weet niet wat voor eentje erin zit, volgens mij een vervangende geen open?

groetjes werner
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 13 sept. 2007 12:56 
Hey Jaap,

Ik denk dat je open luchtfilters gemonteerd hebt. Daar is maar één oplossing voor. Je sproeiers met 15% vergroten. Ik heb zelf nu een setje open filters klaar liggen om te gaan monteren (geen K&N). Johan van Kommermotorparts gaf mij dit advies, hij had dit al eerder met zijn eigen CX gedaan. Heb je ook een "open" uitlaat? Dat werkt ook beter volgens hem.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver kaperj
Gast 
#5 | Geplaatst: 14 sept. 2007 11:55 
Dank je. Heb grotere sproeiers nodig. Gisteren af laten stellen bij THV met de sonde. De stelschroeven rollen er nu bijna uit met standaard sproeiers. Volgens het boek zit er in hoofdspr. 112 en bijspr 78. Erik1 welke sproeiers heb jij? 112* 115 = 130. Keihin rondkopspr.

hoor graag van je

jaap

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 15 sept. 2007 00:13 
Hey Jaap,

Ik heb nog nix gemonteerd en heb geen andere sproeiers. Johan had toendertijd "gewoon" zijn sproeiers opgeboord!! Lijkt mij ook wel spannend! Dan mag je mischien wel een setje op voorraad hebben. En je kan natuurlijk gewoon een aantal boortjes nemen en klein beginnen met boren. Bijvoorbeeld 120 = 1,2mm, 125 = 1,25mm en 130 = 1,3mm boren

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver kaperj
Gast 
#7 | Geplaatst: 17 sept. 2007 20:53 
heb 127.5 besteld €2 p stuk. voorraad is duurder. alleen is't even wachten tot ze er zijn.

jaap

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 18 sept. 2007 13:26 
Hey Jaap,

Ik heb inmiddels mijn open filters gemonteerd. Er nu 2 keer mee gereden en eigenlijk niet gemerkt dat hij inhoudt of gaat stotteren als ie statoinair draait. Aan de carburateurs ga ik dus voorlopig nix doen. Er zitten nu GL uitlaten op die aardig "dicht" zijn. Later ga ik er nog wel weer open uitlaten op zetten, mischien dat dat nog roet ik het eten gooit...

Groet Erik

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 KN luchtfilter

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven