Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Zelf doen of wegbrengen of opruimen ??

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver Folkert
Gast 
#1 | Geplaatst: 4 okt. 2007 13:33 
Hoi allemaal, Ik rij nu al bijna een jaar dagelijks op de A12 Bodegraven<->Utrecht op een (niet zo mooie ) CX500e Dat bevalt prima maar nu komen er toch wat gebreken aan denk ik..

- Zo nu en dan slipt de koppeling ( ik heb de kabel al gesmeerd en op dit moment lijkt dat het probleem te hebben opgelost )
- Er klinkt regelematig een soort "los liggend stuk ijzer" geluid uit me'n carter ( Maar het gaat nog steeds goed )
- Hij zweet wat olie aan de achterkant ( onder de carburatuers uit een klein gaatje )
- Hoor ze'n kleppen aardig rammnelen ( maar dat zou best goed kunnen zijn ??)

Wat is jullie advies ?
- Wegbrengen en zo ja naar wie ? ( Omgeving Gouda )
- Zelf doen
- Inruilen ?

PS.
[ bijna 70.000km maar zou gerust ook 270.000 kunnen zijn }
[ Als geen drukte op A12 dan rij ik altijd 140 +/-]

Schrijver Johnnoo
Gast 
#2 | Geplaatst: 4 okt. 2007 14:32 
zelf doen
dan weet je wat er gebeurt is en hoe het gedaan is

Als je voldoende pecunia hebt
inruilen voor een (vloeken in de kerk) Kawa GTR1400

Schrijver Folkert
Gast 
#3 | Geplaatst: 4 okt. 2007 14:52 
Kawa GTR 1400..hmmmmm Ik heb al een Honda Blackbird voor de leuke ritjes :-)

Schrijver Johnnoo
Gast 
#4 | Geplaatst: 4 okt. 2007 15:07 
maar die heeft geen cardan itt de GTR

Schrijver Johnnoo
Gast 
#5 | Geplaatst: 4 okt. 2007 15:09 
Ik zie dat je uit Boskoop komt
zelf heb ik qua wegbrengen wel heel goede ervaringen met Kaspers Motoren op de Eikenlaan in Alphen aan den Rijn

Aardige jongens en kijken net ff verder dan het noodzakelijke, wat ik zelf als heel prettig ervaar

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 4 okt. 2007 15:31