Bij een zijspan :
- Een subframe om de motor heen gebouwd dus niet de 2 voorste gaten in het blok als ophanging gebruikt. Het kan wel op het blok maar je loopt het risico dat de bloknaden gaan lekken. (is helaas bij mij zo)
- Kijk, voor zover je dat kan zien, naar de cardan klok. Moet uiteraard altijd olie in zitten maar door het "trekken" van het span kan daar in aardig wat slijtage in voorkomen. Ik heb zelf al een cardanklok vervangen op mijn GL-span.
- Geen must maar erg prettig is een swing-arm ipv de standaard veerpoten want dat stuurd veel lichter. Anders een breder stuur monteren.
Suc6 met je evt aanwinst.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~