Als men met een dol boutje wil gaan rijden, veel prezier er mee. Dat is vragen om moeilijk heden. Maar ik denk dat je het verschil toch niet hoord omdat je al geruime tijd met dit probleem rond rijd. Het zal niet de eerste keer zijn.
Werkzaam heden die nodig zijn, blok er uit. Deksel er af. Boutje los halen. Gaatje uitboren en er een hely coil in plaatsen. Mag ook een m8 draad stang maar dan moet je wel heel goed m6 er in kunnen tappen. Lijm met lock tide het wel even vast. Niet je stel boutje maar het inzet stukje.
Doei je dit niet, laat dan de boel maar los zitten want na een paar kilometer gaat de spanning er echt wel van af en rijd je gewoon weer met een losse ketting. Wat overigens wel heel lang goed kan gaan.
Groetjes marco.
O, Jaap kaper heeft ervaring mee.
Vraag het hem eens.
Voor meer info kijk dan ook op:
https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ
http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html