Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Kilometerteller ... weer wat anders

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 19 okt. 2007 17:57 
Vandaag denk ik : ach, mooi weer, dus op de motor naar Doorwerth. Maar amper 200 meter op weg zie ik dat de kilometerteller het WEER niet doet. Na de tellerreparatie van afgelopen weekend is dat flink balen.
Terug, koplamp open, want natuurlijk 1ste gedachtte: kabel niet goed vastgezet. Maar helaas, kabel zit goed vast, dus is het wat anders, waar ik geen tijd voor heb. Dus toch de auto maar genomen.
Vanmiddag, na een rondrit door Ede op zoek naar een slagschroevendraaier, alles losgehaald.
Kabel niet gebroken. valt dus mee. Voorwiel eruit gehaald. Tandwielkastje nagekeken, loopt zwaar, maar is dat het ? En dan, binnenin het voorwiel, daar zit de 'meenemer tandwielkast', die de verbinding tussen de meter aandrijving en het wiel vormt. En die is erg krom. Alles schoonmaken, meenemer beetje rechtbuigen, nieuw vet, en alles weer monteren.

Testrit, en gelukkig, het werkt weer!!

Harmony,
Hans.
( die weer wat geleerd heeft )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 19 okt. 2007 18:23 
Hans wordt een Self made Man hoera voor de CX club welkom bij de vervente sleutelaars
Nu gaan we wat van jou leren ,Hans een vette poot van die ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Kilometerteller ... weer wat anders

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven