Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Compleet nieuwe rotorset CX500 om te testen...

Schrijver Dick Duyster
Gast 
#1 | Geplaatst: 19 nov. 2007 13:34 
Ik ben distributeur van ElectroSport Industries USA in Europa. ElectroSport heeft een compleet nieuwe rotorset ontwikkeld voor de CX500. Het enigste wat er moet gebeuren is het testen. In de USA is het moeilijk om een CX500 te vinden in de buurt van het bedrijf waarop getest kan worden.
Momenteel heb ik (ElectroSport Europe...) een testproduct liggen en wij zouden het graag getest willen zien.
Liefst zo snel mogelijk. Als de testen goed gaan kan de rotor in productie. over een eventuele testvergoeding kan altijd gesproken worden.
Voor meer info: dick@electrosport.nl

Dick

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 19 nov. 2007 15:16 
Ik heb contact opgenomen met de distributeur en hem een voorstel gedaan. Onze webmaster Frans Koenn zit al een jaar met een kapotte stator. Enkele pogingen om 'm gereviseerd (herwikkeld) te krijgen zijn mislukt omdat dit bedrijf herhaaldelijk z'n afspraken niet nakwam. Omdat Frans zoveel goed werk doet voor onze site heb ik hem c.q. zijn CX voorgedragen voor dit experiment en de distributeur is hiermee accoord gegaan.

Nu weet ik dat er ook andere CX-ers met een kapotte stator zitten en ik hoop dat jullie je - hoewel misschien teleurgesteld - kunnen vinden in dit voorstel. Frans Koenn steekt heel veel tijd in het onderhoud van onze website en daarom ben ik van mening dat hij net een streepje voorheeft. Mochten er vragen of opmerkingen zijn dan kun je mij via mail bereiken: floris@hondacx500.com
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 nov. 2007 15:51 
Ik vind het een goed plan! Mits Frans komend jaar op SJK zijn motor komt showen! ;-)
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 19 nov. 2007 15:57 | Aangepast door: Hansv 
He, wat jammer nou :) Loop ik een statortje mis..... ;)

Zeg, kunnen we die distributeur niet gewoon 5 of 10 stators laten testen ? Want ja, 1x testen tja, dan weet je het natuurlijk nog niet helemaal. En als het 1x gaat, gaat het dan ook een tweede keer ? Of een derde keer? ;)

Het is Frans Koenn van harte gegund. En ik ben heel erg benieuwd hoe het allemaal uit gaat pakken. Ik verwacht natuurlijk wel een uitgebreid testverslagje. Met foto's enzo, en statistieken, en .....

Ik draaf weer door, da's wel duidelijk.

Harmony,
Hans.
( niet verdrietig, wel op zoek naar een stator. )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver startweer
Gast 
#5 | Geplaatst: 19 nov. 2007 16:07 
Goeie actie Floris! Als Frans alle 'website tijd' in zijn cx had gestoken, had hij inmiddels beslist de mooiste en beste CX aller tijden gehad.

Hansv: draaf maar lekker door, als het te gek wordt, grijp ik wel in ;-)

Ik ga er idd vanuit dat er wel een verslagje op de site komt, pret voor iedereen dus.

Gea (wordt blij van dit leuke idee)

Schrijver voorbijganger
Gast 
#6 | Geplaatst: 19 nov. 2007 19:00 | Aangepast door: voorbijganger 
Mooi dat Frans is voorgedragen.

Enne Hans, wat let je om de statorminded persoon te mailen?

Neej heb je Ja kun je krijgen, toch het kan toch en en het hoeft toch niet of of.

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 19 nov. 2007 19:11 
En Ehhhhhhhh Hans kun je hem misschien overtuigen met je stator tester dan heeft die man gelijk een goed idee hoe (sommige ) jij dus aan het sleutelen zijn om de stator te kunnen testen of hij goed of kapot is
misschien kun je hem dan ook gelijk het apparaat verkopen

dan ben je gelijk uit de problemen

En de rooie raker errug blij

gr Arnold

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 19 nov. 2007 19:28 | Aangepast door: Marcel Gosselink 
Ik vind het een prima idee. Doen!

Groet Marcel
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver sieds

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 19 nov. 2007 19:58 
Floris,

Prima die voordracht van Frans en zeker gegund, maar zou Hans hier ook niet bij betrokken kunnen worden?
Wat Hans ontwikkelt met z'n tester is misschien voor ElectroSport ook wel weer interssant.

Groeten Sieds vanuit het "koude" Noorden.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'
'Leaver dea as slaef'

Schrijver udent

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 19 nov. 2007 20:27 
goeie aktie Floris, gr Theo.
theo cx ds

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 19 nov. 2007 22:51 
Goeie zet Floris!

Frans heeft dat dubbelop verdiend voor zijn harde werk aan de website.

Kan hij wel een verslag schrijven zodat we allemaal weten of ie goed is of niet?

Ps. Electrex heeft zijn stators verder ontwikkeld dus mishicen is dit het antwoord en ik ben blij dat ze toch geld steken in een belangrijk onderdeel voor de CX waar we niet zonder kunnen.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Ray
Gast 
#12 | Geplaatst: 20 nov. 2007 09:55 
Ook ik gun het Frans van harte! Wellicht is het handig om Marco hier ook bij te betrekken, aangezien hij een beetje de centrale techneut aan het worden is?
Verder is het natuurlijk van belang dat het electrisch schema van de testbike zo veel mogelijk standaard is om afwijkingen in de tests uit te sluiten.
Groeten
Ray (die zich nu afvraagt of de 650 eigenlijk ook een stator heeft?)

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 20 nov. 2007 11:46 
Ik heb hun wel benaderd, maar nog geen reactie gehad.
Ik laat het zo lopen zo als het gaat.
Ik had alleen niet begrepen dat deze nog getest moest worden.

Met vriendelijke groet Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 20 nov. 2007 16:47 
Strakke aktie Floris ! Zien we het resultaat op de site ?
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 24 nov. 2007 19:12 | Aangepast door: ouwe_jan 
Dick Duyster

ElectroSport Europe

Crocuslaan 1

3871 ER Hoevelaken

Netherlands

Mailto: dick@electrosport.nl

PH: +31 614 132 984

www.electrosport.com

Marco waarom krijg ik wel antwoord en jij niet ,nou hier is het complete adres
groeten Ouwe_Jan die zijn 650 machines gratis aangeboden heeft voor diversen testen
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Compleet nieuwe rotorset CX500 om te testen...

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven