Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

achterrem cx500e

Schrijver cmtheman
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 20 nov. 2007 22:00 
hallo
ik wil weten of bij een cx500E er vanachteren ook een enkelzuigerige remklauw kan, want die heb ik zat liggen, maar geen enkele dubbelzuigerige?????

mvg chris
ex-cx, huidige cb1300A

Schrijver antonio
Gast 
#2 | Geplaatst: 21 nov. 2007 14:23 
er kan ook een dubbele van voor op

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 21 nov. 2007 15:19 
Eens even kijken,,,,, achter een enkele zuigerige rem klauw zal niet gaan. Je moet dan ook de remschijf vervangen voor een standaart cx500 oer model.

mischien dat het dan wel zou lukken. Echter moet die rem schijf wel gelijke maat zijn met de remschijf van dat oer model. Let dus op het rem oppervlak van de schijf, hier zit hem de bottel nek.

Dan de vraag of er een dubbele van voor op past, ja en nee. Volgen mij is de bracket anders. Dit zou ook nog het probleem kunnen zijn als er een oer model op gezet wordt. Als het bracket een probleem is ga dan eens kijken bij de GL500 type. Waarschijnlijk is dit een passend model.
Het binnen werk dus de zuigerhuis zelf is volgens mij wel overzet baar.

Met vriendelijke groet Marco Becker.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 21 nov. 2007 21:57 
Chris,

er zijn CB 4-cylinder modellen waar achterop een enkele zit waarvan de klauw identiek is aan die van de oer-CX voorop. Dat weet ik omdat ik onlangs zo'n setje cadeau kreeg. De plaat waarmee die klauw op de CB achtervork zat heb ik nog als je 'm (voor nop) hebben wil. Een CX-voor remschijf heb ik ook nog wel. De klauw houd ik zelf, sorry.

Geen idee of 't op een E past overigens,

gr.

Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 achterrem cx500e

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven