Voor 3 jaar buiten stil staan vind ik dat ie er nog redelijk uit ziet. Ik denk niet dat het blok vast zal zitten maar dat kan je heel makkelijk controleren. Haal de radaiteur bekleding los. Aan de onderkant van de radiateur zie je een grote 17mm dop op het blok. Haal deze voorzichtig los en probeer dan voorzichtig met een 17MM dop het blok te draaien. Als het draait dan weet je meteen of het los is.
Bedenk wel dat je er een hoop werk aan zal hebben om het weer rijklaar te krijgen. Remmen moeten uit elkaar en goed schoongemaakt worden. Je voorvering zal je ook los moeten halen en op zijn minst de voorvork olie vervangen. Ook zal je waarschijnlijk nieuwe banden nodig hebben.
Kortom je hebt er wel wat kosten aan maar voor de prijs is het op zich niet slecht maar je moet wel goed de achterbrug en het frame controleren want daar kunnen wel problemen ontstaan.
Ik heb een Silverwing die ook drie jaar had stil gestaan en hoewel niet buiten, heeft het toch voor wat problemen veroorzaakt met het frame. Hij liep echter wel meteen na een druk op de knop met een nieuwe accu dus hety kan allemaal heel erg meevallen.
Als je de tijd hebt en er wat geld aan wilt besteden dan denk ik dat je hier wel weer een nette motorfiets van kan maken.
Success!
Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.