Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

uitlaatbochten

Schrijver yvan
Gast 
#1 | Geplaatst: 6 dec. 2007 22:42 
Hoi CX-ers,

Ik nog eens.

De uitlaatbochten van mijn CX zijn niet meer zo mooi. Ik overweeg van er een laag mat zwarte hittebestendige lak op te zetten.

Ik weet echter niet of dat zomaar rechtstreeks kan??

Ik heb de bochten propergeschuurd met een stalen borstel op de boormachine, de roest is dus verwijderd. Moet er eerst een speciale grondlaag op ???

Graag jullie advies waarvoor uiteraard mijn dank bij voorbaat.

Yvan

(die nog steeds met tussenpozen aan het sleutelen is)

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 6 dec. 2007 22:50 
Hoi Yvan,

Gewoon bij de kachel boer een spuitbusje zwarte kachel verf kopen. Werkt perfect! Is bestand tegen 1100 graden.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 dec. 2007 08:11 
de bochten zijn dubbelwandig. Er zit een binne pijp in. Dat houd de buiten pijp koel. Echt heet wordt deze dus niet. Van een moto guzzie werden ze rood als je in het donker reed. Je kan er dus met alle hitte bestendige verf gewoon op aan brengen. Zorg voor vet vrije onder grond.

Groetjes marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver cees groot
Gast 
#4 | Geplaatst: 8 dec. 2007 18:18 
Heb zelf ook de bochten zwart gespoten nadat ik het ook zat werd aldoor nieuwe bochten te zoeken. Heb 600 graden zwarte verf gebruikt welke ik bij motozoom besteld had, Dit zit er al weer enkele maanden prima op.

Groetjes Cees.

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 uitlaatbochten

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven