Mijn (toch best) trouwe Ratwing heeft besloten het baasje te plagen. Het volgende is aan de hand: als ik rem gaan de verklikkerlichten van de richtingaanwijzers op het dashbord aan. Das niet zo erg, maar achter gebeurd er dan vanalles, behalve wat dus de bedoeling is, zeker als ik ook nog richting aan wil geven. Wat het probleem is is me wel duidelijk, geen massa achter. Ook zie ik het probleem meer en minder worden als ik het stuur draai. Dus: massaprobleem naar de achterverlichting, waarschijnlijk draadbreuk in de buurt van het balhoofd.
Nu de vraag: Weet iemand via welke draad die massa zou moeten lopen? Schema word ik geen wijs uit, te lang niet gedaan denk ik. Zeker met de huidige natte donkere dagen vind ik goeie verlichting best een beetje belangrijk.
Voor de volledigheid: het gaat om een Silverwing uit '82, europees model (geen standaard runninglights gevonden nl.)
Als er iemand me opweg kan helpen zou ik zeer blij van worden. En o ja, ik ben de hele week van huis (werk) dus kan een weekje duren voor ik weer reageer |