Een nieuw jaar, en nieuwe problemen. Amper heb ik één probleem opgelost, of daar komt een tweede om de hoek zetten.
Het goede nieuws is : er zijn in mijn omgeving aardig wat PC-tjes stuk gegaan en weer vakkundig gerepareerd. Dat loopt dus aardig binnen. Samen met de eindejaars uitkering van de werkgever is het spaarpotje ruim genoeg gevuld om de stator wissel financieel tot een goed einde te brengen.
Hoera..... (ja,ja)
Dat was het goede nieuws.
Ik heb Marco gevraagd of hij kon assisteren met de stator wissel, maar helaas, dat ging niet, hij heeft het nu te druk.
Wel ben ik door een e-mail uitwisseling erachter gekomen dat er waarschijnlijk een boutje moet worden uitgeboord en opnieuw getapt.
Het waterdeksel-boutje, vlak onder de aansluiting van de waterpijp, zit muur- en muurvast. Marco's expert opinion zegt : die breekt af, en moet opnieuw geboord en getapt worden.
Nu ben ik aan het einde van mijn kunnen. Boren en tappen.... nee, da's niets voor deze jongen.
Een virus van je harddisk, nou, vooruit.
Een PC opnieuw inrichten, met behoud van de oude bestanden? Flinke klus, maar okay..
Een netwerkje voor thuisgebruik ? Geen probleem.
Maar uitboren en tappen ? Dat wordt bloederig en een zooitje.
Nu heb ik nog wel wat keuzes, dat wel. Maar het liefst van alles zou ik dit blok weer onder de rode Rakker zien hangen, en daar gewoon weer mee rijden.
Vandaar, kort samengevat :
HELP !!Harmony,
Hans.
( die z'n teleurstelling gaat verdrinken (met koffie))
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken