Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Olie uit pulsspoeldeksel

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 feb. 2008 18:56 | Aangepast door: Hansv 
Hoi,

Ik heb vandaag een wat langer testritje
gemaakt met mijn herboren "rakker". Alles ging goed, kennelijk geen schroefjes vergeten of zo.
Maar wel, bij terugkeer, wat olie vanuit de afdichting van de pulsunit, op het achterste carterdeksel.

Is dit nog wat vaster te draaien, en kan dat zonder het hele blok weer eruit te halen ? Anders gaat 'ie toch weer los....

Harmony,
Hans.
( is eigenlijk best tevreden met z'n Rakker )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver MIOB
Gast 
#2 | Geplaatst: 24 feb. 2008 18:58 
volgens mij kna dat zonder het hele blok los te halen, ik heb er bij mijn caferacer net een neiuwe pakking in gezet, maar bij de chopper hebben wij de randen van de deksle gewoon dik ingesmeerd met vloeibare pakking en dat houdt het tot nu toe best.

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 24 feb. 2008 23:59 
Hans, is daar bij de statorwissel een nieuwe pakking tussen gegaan? Denk het haast wel. Je zou kunnen proberen om de boutjes nog iets vaster te draaien. En anders is de optie van MIOB te proberen. Met een beetje geluk moet je bij dat deksel kunnen, zonder het hele blok weer onder je frame uit te halen.
Succes. Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 feb. 2008 15:55 
Marcel,

Voor zover ik weet is er een nieuwe pakking inggekomen. Ik kan me niet voorstellen dat Floris die stiekum niet gebruikt heeft :)

Ondertussen vier van de vijf boutjes een ietsje strakker kunnen aandraaien, het vijfde boutje kon ik echt niet goed bij.
Om daarbij te kunnen, moet ik dan de koelvloeistoftank ( wat een woord zeg) loshalen ?

Harmony,
Hans.
( heeft zelf ook een schoefje los )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Olie uit pulsspoeldeksel

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Ron ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven