Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

nieuwe dempers

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver dreester
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 29 feb. 2008 19:42 
hallo nog een keer,

zoals jullie wel merken aan mijn reaktie's hier ben ik lekker bezig met m'n fietsjes.

ik heb op marktplaats gezien dat een bedrijf in hoevelaken nieuwe einddempers verkoopt voor 175 euro. wil ze wel halen,maar weet iemand of dit een normale prijs is voor deze dempers? of sterker nog: wie weet nieuwe einddempers te koop voor minder?

ik heb twee gl 500 tjes die allebei wel nieuwe dempertjes kunnen gebruiken.

als er meer mensen zijn die ook nieuwe dempers nodig hebben is het misschien een idee om ze in een keer te bestellen/kopen. kan misschien dan goedkoper uitvallen.

ik hoor het wel..

groeten Andre (die ook een uitgang aan de zijkant van z'n demper heeft zitten)

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 29 feb. 2008 20:03 | Aangepast door: MAST 
Hallo Andre, 175 voor nieuwe dempers is een vrij normale prijs voor (imitatie) dempers. Bij CMSnl.com kosten originele dempers 189 ex btw per stuk.
Op ebay.de staan ook dempers te koop, zoals bv deze, iets roestige demper. de rechter staat er ook bij, kijk maar bij alle aanbiedingen van de verkoper. Hou rekening met verzendkosten vanuit Duitsland!
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver dreester
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 29 feb. 2008 20:20 
thnks Marcel. zal ook even naar de originele kijken. zit er veel verschil in originele en imitatie? prijs is origineel per stuk!?! dat betekent +/- 400 euro per set! imitatie is 175 euro per set. Ik ben geen zeeuws meisje wat elke cent omdraait,maar 225 euro verschil is wel een boel!

andre

Schrijver dreester
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 feb. 2008 20:23 
@marcel,

ik google op CMS maar krijg daar alleen veel software aangeboden. heb je ook web adres voor mij?

andre

Schrijver Floris
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 29 feb. 2008 20:39 
heb je ook web adres voor mij?

Help jezelf en kijk op de linkpagina.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver dreester
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 29 feb. 2008 20:40 
@marcel,

ff op E-bay gekeken. is roestig en alleen maar linkerkant. ik zoek een setje zodat de linker en rechterkant niet jaloers worden op elkaar omdat de ene een iets mooiere heeft dan de andere kant.

maarre.. roestige dempers zijn dus minimaal 30 euro per stuk blijkbaar.
kan ik mijn huidige wel weer verkopen dus.

andre

Schrijver dreester
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 29 feb. 2008 20:44 
thnks floris...
had ik nog niet gekeken.(uberhaubt nog nooit gezien/opgevallen)

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 29 feb. 2008 21:18 
Andre,

kijk ook even in dezelfde links bij DSS, daar een setje voor 95 pond, zeg 130 Euro.

gr. Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer met originele voorvork en zonder kuip nog wel B wielen
VT500 E 1983 , leuk maar kenteken door RDW op 20 kW, goed voor A2, liefhebbers?
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver dreester
Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 29 feb. 2008 21:55 
bedankt Frans voor het meekijken. heb David een mail gestuurd ivm eventueel twee sets. es kijken of ze dan nog wat met de prijs doen.

kon niet echt vinden of dat bedrag in of ex belastingen is. affijn.. heb het in de mail gezet en hoor het wel..

nogmaals top voor het meekijken allemaal..

andre (die straks gevaarlijk rijdt ivm achterom kijken naar z'n nieuwe blingbling sigaren)

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 29 feb. 2008 22:18 
Andre,

David Silver staat niet echt bekend om het geven van kortnigen dus reken daar maar niet op.

De verzendkosten hier in Engeland naar het continent is ook erg duur dus hou daar oko rekening mee.

Verschil tussen origineel en imitatie is simpelweg kwaliteit. Als David Silver deze dempers als originele aanbied dan kan het zijn dat dit canadese dempers zijn die hol zijn van binnen. Als je van wat lawaai houdt dan zijn het goeie dempers. Heb zelf ook zo'n setje nog liggen wachtend om op de CX te zetten naa RDW keuring in NL.

Success.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver emiel
Gast 
#11 | Geplaatst: 1 maart 2008 07:15 
Aloha,

bij het onderstaande bedrijf is ook veel voor CXen te vinden

http://www.fcattier.nl/

Succes met zoeken,

Emiel & Andrea

Schrijver dreester
Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 1 maart 2008 08:47 
@wouter,

een van de GLen komt uit canada. betekent dat dan dat er holle dempers standaard opzitten?.

ik neem aan dat de imitatie dempers wel goedgekeurd zijn d.w.z. als je zoals beussie de motor aanbied bij rdw de motor wel goedgekeurd wordt?
is het echt een groot verschil qua geluid?

@emiel & andrea,

Heb de aanvraag gedaan bij hyosung site, nu even afwachten of ze uitlaten voor de gl hebben. thnks voor de tip.

andre
(die neigt naar imitatie dempers,tenzij z'n staatslot nu eindelijk eens doet waarvoor hij aangeschaft is)

Schrijver dreester
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 1 maart 2008 11:52 
Hello thank you for your email.

The silencers at 95.00 GBP are genuine Honda parts. We can supply 2 sets. The shipping to Holland is 21.00 GBP.
The total for 2 pairs delivered will be 247.93 GBP including VAT and shipping.
If you wish to order please quote estimate number 723051.

Regards
Keith

dit is de reaktie van DSS. zijn zoals ik lees originele uitlaten..

groeten Andre

Schrijver dreester
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 1 maart 2008 12:00 
da's 325 euro voor twee sets
inclusief verzenden en btw..

klinkt goed toch? of vergis ik me?

andre

Schrijver MAST

Moderator 
#15 | Geplaatst: 1 maart 2008 15:30 
Andre, ik heb mijn eerdere bericht aangepast.
325:2= 162,50 dat is iets goedkoper dan bij Doornekamp uit Hoevelaken.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 nieuwe dempers

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven