Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

weer: startproblemen

Schrijver naja
Gast 
#1 | Geplaatst: 15 maart 2008 20:48 
Ik had ook een startmotor die alleen nog maar zwoegend rondging. Ik heb alles geprobeerd, omdat het net leek of de startmotor geen stroom kreeg. Bij demontage zag alles er nog perfect uit.
Een 2e-handsje op de kop getikt bij BROUWER in Harderwijk voor 50,- (mocht hem terugbrengen als hij niet goed zou zijn) Vind ik een nette prijs voor een handelaa, toch?
Hij heeft nog veel meer delen van de CX liggen! 06-51349046
Brommertje start nu perfect! Ik denk dat veel storingen die ik in de diverse forums heb gelezen idd door een optisch goede maar toch wrakke startmotor worden veroorzaakt!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 15 maart 2008 21:42 | Aangepast door: coenox 
Wij hadden vorige week hetzelfde met de CX650 E (Angel) van Lieke. Op een gegeven moment deed ie niets meer. Startmotor van een andere CX ('geleend' van de groene Draeck) gehaald en doet het nu weer prima.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#3 | Geplaatst: 16 maart 2008 08:56 
ja coen,

zo willen ze hier bij "de badkuip" waar het zijspan aan moet komen ook steeds onderdelen zolang lenen, maar dat kan ik nog tegenhouden. moet hem binnenkort maar weer eens de schuur uitduwen en een stukkie rijden...

groetjes werner
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver deaffy
Gast 
#4 | Geplaatst: 16 maart 2008 11:28 
succes ermee werner!

Schrijver Marcel Gosselink

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 16 maart 2008 11:50 
Een startmotor gaat zelden echt stuk. Meestal is het heeeeeel lichtjes opschuren met heeeeeel fijn schuurpapier van het deel waar de koolborstels overheen lopen (collector), voldoende om weer tijden probleemloos te starten.

Groet Marcel
Wat is CX rijden toch heerlijk...vooral na weer eens een paar uurtjes sleutelen :-))

Schrijver naja
Gast 
#6 | Geplaatst: 17 maart 2008 07:15 
Dat opschuren etc had ik uiteraard al gedaan! Koolborstells zelfs etc waren optisch prima.

Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /
 weer: startproblemen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op PHP Forum Software miniBB ®
↑ Naar boven