Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek hondacx500.nl Forum / Techniek /   

CX rijden zonder middenbok

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 23 maart 2008 21:47 
Hoi Allemaal,

Hier vind je het verhaal van het rijden zonder middenbok en de CX Paddock Stand die daar uit voort vloeide.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Agendabeheer 
#2 | Geplaatst: 23 maart 2008 22:20 
hoi erik,

ik rijd ook al jaren zonder bruikbare middenbok zit nog een halve onder, maar heb met sleutelen meestal geen probleem omdat ik die klussen waar je een middenbok voor nodig zou kunnen hebben meestal bij het knutsel zaakje doe waar er 3 heftafels ter beschikking staan.
en tanken is ook het probleem niet, want op mijn zijstandaart staat "de grasmaaier" recht genoeg.

groetjes werner (die wel zonder middenbok door kan)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver deaffy
Gast 
#3 | Geplaatst: 24 maart 2008 12:48 
hallo erik,
ziet er werkelijk prachtig uit!!
petje euh helm af!!!

Schrijver danielstrouven

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 24 maart 2008 13:46 
Hoe plaats je de cx daar precies in? Je heft hem toch niet op of zo?
Vanuit het exotische zuiden.................Leuven/Belgica

Schrijver voorbijganger
Gast 
#5 | Geplaatst: 24 maart 2008 13:54 
Ik gebruik voor mijn Xt die ook geen middenbok heeft altijd een stukje hout om de ketting te smeren. Ik trek de XT naar me toe op de Jiffy en plaats het houtje onder de R kant van het achterwiel enlaat de Xt dan terug zakken.
Zo loopt het wiel mooi vrij van de grond als ik er aan draai en kan ik de kettingsmeren. Maar bij mijn cx en mijn BMW hoeft dat niet die hebben immers geen ketting.

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 24 maart 2008 21:42